משרד התקשורת שוקל לחייב את ספקיות האינטרנט לאפשר ניוד כתובת דואר אלקטרוני

המשרד החליט לערוך שימוע בנושא, והוא מציע שלקוח הנוטש את ספק האינטרנט יוכל להמשיך שלו להתחבר במחיר סביר לתיבת הדואר האלקטרוני שלו, או אם ירצה בכך, יוכל להמשיך לקבל את הדואר שלו באמצעות שירות "עקוב אחרי" למשך שישה חודשים ללא תשלום ● מהמשרד נמסר, כי "הניסיון שנצבר בניידות המספרים מוכיח, כי הניידות מגבירה את חופש הבחירה של המנוי וכן את התחרות הכללית בענף התקשורת" ● על הגורמים הרלוונטיים להגיש את טיעוניהם לשימוע עד ה-1 בספטמבר

התחרות בתחום האינטרנט לא מתנהלת בקצב מספק, כך לפחות סבורים במשרד התקשורת. אחת הבעיות לדעת המשרד הינה שלקוחות שבוחרים להחליף את ספקית הגישה לאינטרנט (ISP) לא יכולים להמשיך ולהשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלהם. כעת, הודיע המשרד, כי יערוך שימוע בנושא.

המשרד מציע שלקוח הנוטש את ספק האינטרנט יוכל להמשיך שלו להתחבר במחיר סביר לתיבת הדואר האלקטרוני שלו, או אם ירצה בכך, יוכל להמשיך לקבל את הדואר שלו באמצעות שירות "עקוב אחרי" למשך שישה חודשים ללא תשלום אל תיבה חדשה לפי החלטתו. כלומר, יוכל להעביר את המיילים שלו לכתובת Gmail, וואלה וכו'.

העקרון הבסיסי דומה לזה של ניידות המספרים ברשת הסלולרית וברשת הקווית. "הן מספר הטלפון והן כתובת הדואר האלקטרוני – מזוהים עם המנוי באופן אישי, ולכן המנוי רשאי לשמור על סממניו האישיים – מספר הטלפון וכן כתובת הדואר האלקטרוני לפי רצונו", אומרים במשרד התקשורת.

מהמשרד נמסר, כי "הניסיון שנצבר בניידות המספרים מוכיח, כי הניידות מגבירה את חופש הבחירה של המנוי וכן את התחרות הכללית בענף התקשורת". על הגורמים הרלוונטיים להגיש את טיעוניהם לשימוע עד ה-1 בספטמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים