אנבידיה השיקה פלטפורמה ליצירת "אנשים דיגיטליים" לאומניברס

הכרזה על השירות, ששמו Omniverse ACE, התבצעה בכנס SIGGRAPH השנתי של תעשיית הגרפיקה

מגיע לישראל לכנס. מנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, כאווטאר.

אנבידיה ממשיכה להשקיע מאמצים רבים בקידום העולם התלת-ממדי הווירטואלי שלה, האומניברס. ההכרזה החדשה שלה בתחום, שהושמעה במהלך כנס SIGGRAPH השנתי של תעשיית הגרפיקה, היא על כלי חדש ליצירת תוכן עבור העולם שהיא צופה שיהפוך ליקום הבא של הגולשים באינטרנט.

הכלי החדש מכונה ACE, ראשי תיבות של Avatar Cloud Engine, והוא מיועד לעזור לארגונים לקצר את הדרך להטמעה של עוזרים וירטואליים, אווטארים ו"בני אדם דיגיטליים" אל תוך העולם שלהם. מדובר על ישויות ודמויות שיודעות לדבר בכמה שפות, שיודעות להגיב להנחיות קוליות, וגם שיכולות לקיים אינטראקציה עם הסביבה שלהן.

הכלים של אנבידיה מבוססים, כמיטב המסורת, על בינה מלאכותית, ובחברה מכוונים את המודלים והשירותים שמרכיבים אותם אל ארגונים בכל קנה מידה, כשהציפייה היא לאפשר להם לבנות עולמות שיצליחו לעבור את מבחן טורינג (Turing).

ACE, ככלי, מציע גישה מאחורי הקלעים לכלים האחרים עליהם הכריזה אנבידיה מאז חשפה לראשונה את האומניברס. כך בין השאר, ובאופן טבעי, יש גישה לפלטפורמת האומניברס עצמה, כדי ליצור אנימציות על ידי שימוש במבחן טורינג, ויש גישה לכלי NeMo Megatron – סביבה שעוזרת לבנות מודלים להבנת שפה טבעית. כלי אחר שמוצע בחבילה הזו הוא Merlin – שהוא מנוע לפיתוח מערכות המלצה – ויש גם כלים ליישומי ראייה ממוחשב וניתוח וידיאו, וכלי פיתוח יישומים המבוססים על דיבור.

"פלטפורמת NVIDIA Omniverse ACE משלבת מגוון טכנולוגיות AI מתוחכמות, המאפשרות למפתחים לייצר ולפתח עוזרים וירטואליים הנמצאים בדרך לעבור את מבחן טורינג", אמר רב לברדריאן, סמנכ"ל אומניברס וטכנולוגיות הדמיה באנבידיה.

כן הציגה החברה מספר שדרוגים לאומניברס, כולל ערכת פיתוח לייצר אפליקציות צד שלישי, כלי בינה מלאכותית ליצור אנימציות מציאותיות המתבססות על קבצי שמע, וכלי לחיפוש מהיר בבסיסי נתוני מסיביים באמצעות שימוש בשפה יומיומית, גם אם אינו מתויג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים