דיווחים: Wix תפטר 100 עובדים – רובם בחו"ל

מדובר בפיטורים של פחות מ-2% מעובדי החברה, והם באים כחלק מתוכנית לצמצום עלויות ולאחר זינוק של פי 3.5 בהפסד נקי שלה ברבעון הראשון של השנה

רבעון חיובי. Wix.

Wix עומדת לפטר 100 עובדים, המהווים פחות מ-2% מכוח האדם שלה, שבדו"חות הרבעון הראשון של השנה צוין שהוא עומד על כ-6,000 עובדים. מרבית הפיטורים יבוצעו במרכזים של החברה הישראלית בחו"ל. ב-Wix העדיפו שלא להגיב.

Wix היא חברה לבניית אתרים שנוסדה ב-2006. על פי אתר החברה, יש לה משרדים בשלל מקומות ברחבי העולם: בישראל – במטה שלה בתל אביב, וכן בבאר שבע ובחיפה, בשמונה ערים בארצות הברית, לרבות בניו יורק ובסן פרנסיסקו, בברלין, לונדון, סאו פאולו, ניו דלהי ועוד.

המצב בזמן האחרון לא מאיר פנים ל-Wix: היא אחת מחברות ההיי-טק הישראליות שהמנייה שלהן ירדה בשיעור הגבוה ביותר מאז תחילת המשבר. בחצי השנה האחרונה היא רשמה צניחה של 44.7%. נכון לכתיבת שורות אלה, היא יורדת היום ביותר מ-5%. תוצאות הרבעון הראשון הראו על עלייה של יותר מפי 3.5 בהפסד הנקי שלה – מעבר לתחזיות. עם זאת, ב-Wix ציינו אז שהחברה בדרך לעבור לרווחיות, בין היתר בעקבות צמצום עלויות שהיא מתכננת. נראה כי הוצאתו לפועל של מהלך הפיטורים הוא חלק מאותו צמצום עלויות. בחודש יוני האחרון היא כבר פיטרה כמה עשרות עובדים, לאחר שסגרה את החברה הבת Wix Answers.

מחר צפויה Wix לפרסם את דו"חות הרבעון השני, כאשר על פי תחזיות האנליסטים, היא תציג הפסד של 42 סנט למניה והכנסות של 344.4 מיליון דולר.

Wix

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים