ויסטה אקוויטי פרטנרס רכשה את אוולרה תמורת 8.4 מיליארד דולר

הנרכשת - שהיא ספקית מובילה בתחום אוטומציה של תאימות מס לעסקים מכל הגדלים - הודיעה כי חתמה על הסכם סופי לרכישתה והפיכתה לפרטית על ידי חברת השקעות הגלובלית

ויסטה אקוויטי פרטנרס רכשה את אוולרה.

חברת ההשקעות הפרטיות ויסטה אקוויטי פרטנרס (Vista Equity Partners) הודיעה אתמול (ב') כי חתמה על עסקה של 8.4 מיליארד דולר, כולל חוב, לרכישת והפרטת חברת אוולרה (Avalara), ספקית מובילה בתחום אוטומציה של תאימות מס לעסקים מכל הגדלים.

ויסטה תשלם 93.50 דולר למניה, בפרמיה של 27% על פי מחיר הסגירה של מניות הנרכשת, נכון ל-6 ביולי.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם ויסטה", אמר סקוט מקפרלן, מנכ"ל אוולרה ומייסד שותף שלה. אנו נמנף את המומחיות שלהם בתוכנה ארגונית, בתוך שאנו מפתחים את פלטפורמת התאימות שלנו לענן".

אוולרה, שנוסדה ב-2004, עובדת עם חברות מוכרות כמו זילו (Zillow), פינטרסט (Pinterest) ורוקו (Roku), ועוזרת להן לבצע אוטומציה של רבים מהתהליכים הכרוכים בניהול מסים בכל שוק שבו הן פועלות, ובכך מקצרת תהליכים מסורבלים.

ויסטה היא קרן הון סיכון המתמקדת בחברות טכנולוגיה ותוכנה ומנהלת נכסים בהיקף של 96 מיליארד דולר נכון לסוף הרבעון הראשון של 2022. מוקדם יותר השנה, פיתחה ויסטה שותפות של 16.5 מיליארד דולר עם אליוט מנג'מנט (Elliott Management), במטרה לרכוש את סיטריקס (Citrix Systems).

"ויסטה צברה מוניטין כשותף המועדף עבור הדור הבא של חברות תוכנה בראשות המייסדים", אמר מונטי סרויה, מנכ"ל ויסטה.

אוולרה דיווחה על הכנסות של 208.6 מיליון דולר עבור הרבעון שהסתיים ב-31 במרץ 2022 – עלייה של 23% בהשוואה לאותה תקופה אשתקד – ועל ציפיות הכנסות של 209.4 מיליון דולר ברבעון הבא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים