יוסי שושני מונה למנכ"ל מארוול ישראל

שושני מחליף את גיא אזרד, שהודיע על סיום עבודתו במארוול לאחר 19 שנים

יוסי שושני, מנכ"ל מארוול ישראל.

מארוול הודיעה היום (ב') על מינויו של יוסי שושני למנהל פעילות החברה בישראל. הוא מחליף בתפקידו את גיא אזרד.

במסגרת תפקידו, שושני יהיה אחראי על שני מרכזי הפיתוח של מארוול בישראל – בפתח תקווה וביקנעם, שבהם מועסקים כ-600 עובדים. בנוסף לכך, הוא ימשיך לכהן כסגן נשיא להנדסה במארוול ולנהל קבוצת פיתוח מוצר בחטיבת המתגים.

שושני בן ה-48 הצטרף למארוול לפני כחמש שנים. בטרם תפקידו הנוכחי כסגן נשיא להנדסה, הוא שימש כדירקטור בכיר להנדסה בחטיבת המתגים במארוול, שאחראית למוצרי התוכנה והחומרה של החברה. קודם לכן הוא עבד באינטל כמנהל פרויקטי הנדסה ובתפקידי פיתוח וניהול VLSI, וכן בנאומג'יק, כמפתח VLSI. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ותואר שני במנהל עסקים – שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

לדברי שושני, "מרכז הפיתוח הישראלי מהווה מרכיב מרכזי ומשפיע בהצלחת מארוול, בעיקר בזכות קבוצות הפיתוח שלנו, שנמצאות בחזית הטכנולוגיה בתחומי המתגים, מעבדי התקשורת והאחסון לשווקי הדטה סנטר, האנטרפרייז וספקיות תשתיות הסלולר (Carrier). מארוול נמצאת בעיצומו של תהליך צמיחה ותמשיך לפתח חדשנות בטכנולוגיות מתקדמות".

אזרד, המנכ"ל הפורש, עבד בחברה במשך 19 שנים במצטבר, מתוכן מעל חמש שנים כמנכ"ל מארוול ישראל. הוא אמר כי "לאחר 19 שנים בחברה, החלטתי שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה. אני בטוח שתחת הובלת שושני, הפעילות בישראל תישאר אסטרטגית למארוול העולמית ולאקו-סיסטם הישראלי".

"בשנים האחרונות הצלחנו להצמיח את פעילותה של מארוול בישראל – מה שבא לידי ביטוי גם בתוצאות העסקיות. מארוול הפכה לאחת מחברות השבבים הצומחות בעולם", אמר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים