לראשונה אי פעם: אפל תייצר את ה-iPhone 14 בו זמנית בהודו ובסין

הסיבה, לפי האנליסט מינג-צ'י קאו, היא "השפעות גיאופוליטיות על שרשרת האספקה של החברה" ● האם בכך אפל מנסה להתמודד עם "נקמה" אפשרית של ממשלת סין נגד ארה"ב לאחר הביקור של ננסי פלוסי בטייוואן?

בקרוב iPhone עם שקע USB-C?

השנה, לראשונה אי פעם, תתחיל אפל את הייצור של ה-iPhone 14 בו זמנית בהודו ובסין, כך לפי דיווח של האנליסט מינג-צ'י קאו.

לדברי האנליסט, הידוע בדיווחיו האמינים, ההחלטה של ​​אפל להאיץ את ייצור ה-iPhone 14 בהודו נובעת מהשפעות גיאופוליטיות על שרשרת האספקה ​​של החברה, והכוונה היא למתיחות בין ארה"ב לסין בעקבות ביקורה של יו"רית בית הנבחרים האמריקני, ננסי פלוסי, בטייוואן.

לפי דיווחים נוספים, אפל הזהירה את הספקים שלה מפני "נקמה" אפשרית של ממשלת סין נגד ארה"ב לאחר הביקור השנוי במחלוקת. פלוסי קיימה פגישות עם כמה מהספקים של אפל, בהם TSMC הסינית ופגאטרון הטייוואנית, ולאחר מכן התפרסמו דיווחים על כך שסין חוסמת משלוחים מהחברות הללו.

כמובן, ייצור iPhone במדינות אחרות אינו מכוון לענות על הביקוש העולמי, אלא לשרת שווקים מקומיים. לדברי קאו, כושר הייצור של iPhone 14 בהודו לא יספיק כדי למלא את הפער שנגרם על ידי אתגרי הייצור בסין בטווח הקצר, אבל זו עדיין "אבן דרך חשובה עבור אפל" בכל הנוגע להרחבת ייצור ה-iPhone למקומות נוספים.

בתוך כך, הייצור של מערך ה-iPhone 14 נתקל גם בעיכובים עקב מחסור ברכיבים וכמה בעיות איכות קלות, ובאמצעות הקדמה והרחבה של הייצור בהודו, ואולי גם בברזיל, אפל עשויה להפחית לאט לאט את תלותה בסין,

עם זאת, למרות כל הבעיות הללו, אנליסטים עדיין מאמינים שאפל תכריז על מכשירי ה-iPhone החדשים בחודש הבא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים