נטורל אינטליג'נס ממנה מנכ"ל חדש – ומפטרת עובדים

יונתן אידלסהיים מונה למנכ"ל במקום ניר גרינברג, שכיהן בתפקיד מאז הקמת החברה וישמש כיו"ר שלה ● לצד זה, היא מבצעת "שינוי ארגוני", שבמסגרתו היא תפטר 10 עובדים

יונתן אידלסהיים, המנכ"ל החדש של נטורל אינטליג'נס.

חברת האינטרנט נטורל אינטליג'נס הודיעה היום (ג') על מינויו של יונתן אידלסהיים לתפקיד מנכ"ל החברה. אידלסהיים יחליף בתפקיד את ניר גרינברג, מייסד החברה, ששימש כמנכ"ל מיום הקמתה ב-2009, ויעבור להיות יו"ר פעיל שלה. לצד זה, בהמשך למשבר בענף ההיי-טק, היא הודיעה על פיטוריהם של 10 עובדים.

אידלסהיים בן ה-45 הוא בעל מעל 17 שנות ניסיון בניהול פעילות עסקית בחברות אינטרנט בינלאומיות, והצטרף לנטורל אינטליג'נס לפני כשבע שנים. טרם הצטרפותו לחברה הוא שימש בשורה של תפקידים ב-888, כשהאחרון שבהם היה מנהל אחת החטיבות העסקיות. לאחר מכן הוא שימש כיועץ לחברות גיימינג שונות.

מאז הצטרפותו לנטורל אינטליג'נס שימש אידלסהיים כמנהל החטיבות העסקיות פינטק וגיימינג, ומילא תפקיד מרכזי בקידום הפעילות המסחרית מול מאות לקוחות החברה, כמו גם בבנייה של מנועי צמיחה חדשים. בנוסף להיותו מנכ"ל נטורל אינטליג'נס, הוא ימשיך לכהן בוועד המנהל של סיידליינס.

לאידלסהיים תואר בכלכלה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן, והוא מתגורר עם משפחתו ברמת השרון.

הפיטורים לא פוסחים על נטורל אינטליג'נס

לצד ההודעה על מינויו של המנכ"ל החדש, נטורל אינטליג'נס הודיעה כי היא מבצעת שינוי במבנה הארגוני של החברה, שיאחד בין מחלקות ופונקציות שונות בה. בחברה אומרים כי "מטרת השינוי היא לחזק את פעילות הליבה שלה, להפוך אותה לרווחית יותר, להאיץ את צמיחתה, לפתח אפיקים עסקיים חדשים ולהיערך לרכישות עתידיות". כחלק משינוי זה, נטורל אינטליג'נס מפטרת 10 מתוך כ-440 העובדים שלה – קרוב ל-2.5% מכוח העבודה של החברה. היא מצטרפת בכך לשורה של חברות בענף ההיי-טק – בישראל ובחו"ל – שהודיעו בשבועות האחרונים על פיטורים, איחוד פעילויות וסגירת מרכזי פיתוח בארץ.

לדברי אידלסהיים, "אני גאה להוביל את החברה שמיום הצטרפותי אליה אני רואה בה כבית. בשבע השנים האלה צמחנו וגדלנו, הן כארגון והן כביזנס, בצורה יוצאת דופן. יש בנטורל אינטליג'נס הון אנושי, כישורים ויצירתיות, שהם המנוע והדלק של ההישגים שלנו עד כה, ובזכותם נשיג ואף נעבור את היעדים השאפתניים שלנו להמשך. אני נכנס לנעליים הגדולות של גרינברג, שייסד את החברה ועיצב אותה בדמותו".

"במהלך שבע שנות פעילותו בנטורל אינטליג'נס, אידלסהיים סייע להצמחת החברה. המעבר לתפקיד המנכ"ל הוא צעד טבעי. אידלסהיים מכיר את החברה ואת התעשייה שבה היא פועלת לעומק ולרוחב, ויצעיד את החברה קדימה", אמר גרינברג.

גרינברג הסביר כי כיו"ר פעיל, הוא יתמקד בהקמת קווי עסקים חדשים, בשיתופי פעולה וברכישת חברות. "יש לנו כיום הזדמנות לפתח מוצרים ואפיקים עסקיים חדשים – חלקם בצורה אורגנית וחלקם באמצעות רכישות, ואני מתכוון למקד את העשייה שלי בהם", אמר.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משהו לא מסתדר

    בכתבה בכלכליסט אתמול אמרת שלא פיטרתם.. יש לפחות 5 כתבות שמראות שזה הפיטורים השלישים שלכם בשנתיים וחצי האחרונות

  2. נו באמת

    בא בנאדם ורושם את האמת ומוחקים לו את התגובה. אז תחשבו מה שבא לכם על האיש ואיזה תותח הוא, אבל תזכרו שאת כל האמת מוחקים.

  3. דור ו

    חברה מדהימה לעבוד בה. טל מזרחי מנהל ענק ומקצוען אמיתי.

  4. עובדת לשעבר

    חברה מדהימה עם אנשים מדהימים. בהצלחה לניר ויונתן!!!

אירועים קרובים