טסלה עומדת לשגר תמונות לקוחות לחלל – מדוע?

לא מדובר בכל הלקוחות, אלא במי שהשתתפו בתכנית הפניות מיוחדת ● השילוח יתבצע כחלק ממשימת SpaceX, ובכך חברת הרכבים החשמליים שבבעלות אילון מאסק תודה בדרך יצירתית לבעלי המכוניות ● השיגור יתבצע ביום ה' הקרוב

תמונות בעלי רכבים ישלחו לחלל כמחווה. טסלה.

"תודה לכם בעלי טסלה", כך פתחה ועדכנה חברת המכוניות החשמליות המצליחה את לקוחותיה על מחווה מיוחדת שהיא עומדת לבצע לכבודם – להטיס לחלל קולאז' תמונות שלהם על גבי רקטה של SpaceX, חלק ממשימה מיוחדת של חברת החלל. שתי החברות הענקיות הן בבעלות אותו יזם – אילון מסאק שהוא גם מנכ"לן.

"המשימה של טסלה היא להאיץ את המעבר של העולם לאנרגיה בת קיימא, תודה על תמיכתכם בהפיכתו למציאות", כתבה טסלה בהסבריה לאקט המיוחד שתכננה. "תמונה שלכם תשוגר לחלל במשימת KPLO ב-4 באוגוסט 2022", היא עדכנה את משתמשיה.

לפי ההסברים, טסלה תחרוט בלייזר תמונות של לקוחות נבחרים על זכוכית, ותשלח את הצילומים לחלל, שם הם יישארו "למיליוני שנים".

התמונה שטסלה תעלה לחלל.

התמונה שטסלה תעלה לחלל. צילום: טסלה

איך נבחרו התמונות והלקוחות המסוימים?

לפני ארבע שנים יזמה טסלה תוכנית הפניות ללקוחותיה. בעלי טסלה קיימים יכלו ליצור ולשתף קודי הפניה עם אחרים, ומי שרצו לקנות רכב חשמלי מהחברה יכלו להשתמש בקודים אלו כדי לקבל זיכויים חינם ל-Supercharger – עמדות טעינה המתבססות על טכנולוגיית טעינה מהירה עם זרם ישיר של 480 וולט, שנבנתה על ידי יצרנית הרכב האמריקנית עבור מכוניותיה החשמליות.

המפנים זכו במקביל בפרסים התואמים למספר האנשים שהזמינו. אחד מהפרסים הללו היה ההזדמנות לשגר תמונה לפי בחירתם לחלל. החברה הפסיקה את תוכנית ההפניות שלה עבור Supercharger בחינם בספטמבר 2021, אך לא שכחה את הבטחה והחלה לבקש מזוכי תוכניות הפניה לשלוח את התמונות שהם רוצים לשלוח לחלל בחודש שעבר.

לפי הערכות, בינתיים התאספו הרבה מאוד צילומים שטסלה הייתה מחויבת לבעליהם לשיגורם אל מחוץ לכדור הארץ, וכעת היא פורעת את החוב.

טסלה לא אמרה אם זה הולך להיות שיגור יחיד מסוגו, ומכיוון שלחברה יש כנראה אלפים רבים של תמונות לשלוח לחלל, אפשר שהמהלך יבוצע יותר מפעם אחת בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים