בעיית הקרדשיאן של אינסטגרם

לאחר שספגה אש ממשתמשים, בהם בני משפחת קרדשיאן, על כך שהאפליקציה הופכת להיות דומה יותר מדי לטיק-טוק, אינסטגרם חוזרת בה מחלק מהשינויים האחרונים שתכננה

דומה יותר מדי לטיק טוק? אינסטגרם.

אינסטגרם הודיעה בסוף השבוע כי היא חוזרת בה מחלק מהשינויים שערכה בעדכון האחרון שלה לאחר שזכתה לתגובות שליליות של משתמשים, בהם בני משפחת קרדשיאן.

בימים האחרונים ספגה הרשת החברתית אש מצד משתמשים, המתוסכלים מכך שאפליקציית שיתוף התמונות הופכת להיות יותר מדי דומה למתחרה טיק-טוק. חלק מהמשתמשים התלוננו כי אינסטגרם מציגה כעת שיעור גדול בהרבה של תוכן מומלץ מחשבונות שהם לא עוקבים אחריהם לעומת פוסטים מחבריהם. אינסטגרם גם בחנה פוסטים במסך מלא, בדומה לאופן שבו פוסטים מופיעים בטיק טוק.

"בהתבסס על הממצאים והמשוב הקהילתי שלנו, אנו משהים את מבחן המסך המלא באינסטגרם כדי שנוכל לבחון אפשרויות אחרות, ואנחנו מצמצמים זמנית את מספר ההמלצות המופיעות בפיד כדי שנוכל לשפר את איכות החוויה", אמר דובר מטא, החברה האם של אינסטגרם, בהצהרה ביום חמישי.

"אנו מכירים בכך ששינויים באפליקציה יכולים להוות התאמה, ולמרות שאנו מאמינים שאינסטגרם צריכה להתפתח ככל שהעולם משתנה, אנחנו רוצים להקדיש זמן כדי לוודא שנעשה את זה נכון", נכתב בהודעה.

מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, הודיע ​​לראשונה על הביטול בראיון לרשת החדשות הטכנולוגיות Platformer. "אני שמח שלקחנו סיכון – אם אנחנו לא נכשלים מדי פעם, אנחנו לא חושבים מספיק או נועזים מספיק", אמר מוסרי. "אבל אנחנו בהחלט צריכים לקחת צעד גדול אחורה ולהתארגן מחדש. אנו לומדים רבות, ואז חוזרים עם איזשהו רעיון או איטרציה חדשה. אז אנחנו הולכים לעבוד על זה".

אושיות הריאליטי קים קרדשיאן וקיילי ג'נר, שתיים מהמשתמשות הפופולריות ביותר בפלטפורמה, היו בין האנשים שביקרו בפומבי את הטיקטוק'יות של אינסטגרם. כל אחת מהן שיתפה פוסט ויראלי שקורא "להפוך בחזרה את אינסטגרם לאינסטגרם". לג'נר, במיוחד, הייתה בעבר השפעה חזקה על מגזר המדיה החברתית, לאחר שביקורת שלה על עיצוב מחדש של סנאפצ'ט ב-2018 גרמה לצניחה במניה שלה.

בדומה לפלטפורמות חברתיות אחרות, אינסטגרם ניסתה יותר ויותר להעתיק תכונות מטיק-טוק במאמץ להתחרות עם היריבה הצומחת במהירות. במקרה של אינסטגרם, הביטוי להך היה מעבר ממיקוד בתמונות לסרטונים. בשנת 2020 השיקה אינסטגרם את Reels, תכונת הסרטונים הקצרים הדומה לטיק-טוק.

לפני ההודעה על ביטול השינויים, עוד ניסה מוסרי להגן עליהם בסרטון ששותף באינסטגרם, ואמר, כי "אנחנו הולכים להמשיך לתמוך בתמונות, הן חלק מהמורשת שלנו. עם זאת, אני חייב להיות כן: אני אכן מאמין שיותר ויותר מאינסטגרם יהפוך לווידאו עם הזמן". הוא אף הודה שמבחן תכונת הווידאו במסך מלא "עדיין לא טוב", וכי הוא הושק רק לאחוז קטן מהמשתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים