כתב אישום: גנב מטבעות וירטואליים מהבוס שלו

תושב קריית עקרון מואשם שגנב מטבעות וירטואליים בשווי של 110 אלף דולר ממנהל החברה שבה הוא עבד, שמספקת מערכות אבטחה ותקשורת ● בפרקליטות מציינים שהוא הודה במעשה והחזיר את הכסף

גניבת מטבעות וירטואליים - במוקד כתב האישום.

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה באחרונה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד עידן אבוטבול מקריית עקרון, שבו הוא נאשם בגניבת מטבעות וירטואליים בשווי של 110 אלף דולר מהמנהל שלו בעבודה. על פי ההודעה, אבוטבול הודה במעשה והחזיר את הכסף.

בכתב האישום, שהגיש עו"ד עמית לוין, מצוין שבתקופה הרלוונטית עבד אבוטבול בחברה המספקת מערכות אבטחה ותקשורת, תחת ניהולו של י.ש. (שמו המלא לא צוין בהודעת הפרקליטות), שהחזיק מטבעות וירטואליים בשני ארנקים דיגיטליים. בנוסף, החזיק המתלונן על מחשבו בחברה את הסידים לשחזור המטבעות. סיד הוא קוד שמוכיח בעלות על מטבעות וירטואליים ומאפשר לשחזר אותם גם על מכשיר אחר מזה שבו נוצר הארנק הדיגיטלי שמכיל את אותם המטבעות.

מכתב האישום עולה כי באחד הערבים שבהם הנאשם שהה במשרדי החברה, הוא חדר למחשב במטרה לגנוב את אותם המטבעות. לשם כך הוא העתיק את הסידים מהמחשב של המתלונן, ללא הסכמתו או ידיעתו, הזין אותם בארנק שלו וכך העביר את המטבעות הווירטואליים לשליטתו. בשלב מאוחר יותר הוא העביר את חלקם לבורסת המסחר בייננס.

בפרקליטות מייחסים לאבוטבול עבירות של גניבה, חדירה למחשב כדי לעבור עבירה אחרת והלבנת הון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים