פרולוג'יק תפיץ בבלעדיות את פתרונות ראנקאסט בישראל

ראנקאסט - המתמחה בעולמות ניהול תשתיות ה-IT, ציות והגנת סייבר - מציעה לארגונים את פלטפורמת Runecast Analyzer, שלה פתרון זמן אמת לאיתור תקלות קונפיגורציה, תאימות, רגולציה ופגיעויות סייבר ברשת הארגונית

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק.

פרולוג'יק (Prologic) תפיץ ותייצג בבלעדיות בישראל את פתרונות ניהול ה-IT והגנת הסייבר של חברת ראנקאסט (Runecast), המתמחה בעולמות ניהול תשתיות ה-IT, ציות והגנת סייבר.

הפלטפורמה של החברה Runecast Analyzer מאפשרת לאנשי התשתיות והגנת הסייבר בארגון לקבל כלים אוטומטיים מבוססי AI אשר סורקים את הסביבות הארגוניות – בין אם מדובר בסביבות און פרמיס, היברידיות או סביבות ענן – ומאתרים אנומליות קונפיגורציה ביחס להמלצת היצרניות.

כך לדוגמה, פלטפורמת ראנקאסט 'רצה' על הסביבות – דוגמת AWS, Azure, גוגל קלאוד (GCP), קוברנטיקס, VMware, ווינדוס ולינוקס – משווה את הקונפיגורציות להמלצות היצרנים, ובמקומות בהם קיימת אנומליה, הפלטפורמה מספקת המלצה כיצד לפתור אותה ולהעבירה למצב תקין.

בדרך דומה הפלטפורמה גם פועלת בעולמות הגנת הסייבר – כשהאלגוריתם של הפלטפורמה משווה בין מאגרי פגיעויות (vulnerability) הסייבר הרשמיים של גורמי אכיפה, רגולציה וספקיות הטכנולוגיה, ובין המצב הקיים בפועל בארגון, ובמידה וקיימת אנומליה – הפלטפורמה מזהה אותה ומספקת סט של המלצות כיצד לבצע תיקון. עוד מספקת הפלטפורמה של ראנקאסט יכולות בקרה של סביבות ה-IT ומענה לדרישות רגולציה, דוגמת PCI-DSS, CIS, GDPR, HIPAA, NIST, ועוד.

ראנקאסט, שהמטה שלה בלונדון ולה משרדים ברחבי העולם, הוקמה בשנת 2014. הפלטפורמה אותה פיתחה החברה מבוססת על פטנט ייחודי. החברה הוכרה בשנת 2020 על ידי גרטנר כ-Gartner Cool Vendor, ועל ידי המגזין Computing Magazine כפתרון הגנת הסייבר בענן הטוב של השנה.

על לקוחותיה נמנות חברות דוגמת: חברת הפארמה MSD, חברת הרכב סקאניה, חברת הסייבר Avast, קבוצת הבנקאות השוודית Swedbank, תאגיד הרפואה האמריקאי NYC Health + Hospitals, מרכז החלל הגרמני DLR, ועוד.

"סביבות IT מנוהלות ברמה גבוהה יותר מבעבר"

פרולוג'יק היא ספקית בתחום תשתיות המחשוב, המתמחה בשירותי אינטגרציה, מיקור חוץ ושירותי ייעוץ מתמחים (Professional Services). בנוסף, החברה מפעילה פעילות ייעודית של ייצוג חברות טכנולוגיה בינלאומיות בשוק הישראלי, בהן: סולארווינדס, Ivanti, idera, OneLogin, ועוד. לאחרונה מינתה החברה את לירון פרבר לתפקיד מנהלת הטכנולוגיה בחברה, וזאת בין השאר במטרה לתמוך בגידול של פורטפוליו הפתרונות אותם היא מייצגת.

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד חברת פרולוג'יק, ציין כי "הסביבות הארגוניות הופכות קשות לניהול מיום ליום. הסביבות נעשות מסובכות, וכך גם הרגולציה ואתגרי הסייבר. במקביל, הדרישה של הארגון מה-IT היא לספק זמינות מקסימלית של המערכות, בכל זמן ומכל מקום. הפלטפורמה של ראנקאסט מסייעת בדיוק בזה. היא מבצעת בצורה אוטומטית ויעילה פעולות שבעבר נדרשו להתבצע בצורה ידנית על ידי אנשי התשתיות והגנת הסייבר, מבצעת את הפעולות הללו בצורה מושלמת, ומפנה את אנשי התשתיות למשימות קריטיות אחרות. התוצאה שמקבל הארגון היא זמינות גבוהה יותר של המערכות, חיסכון זמן יקר של אנשי תשתיות והגנת סייבר, וסביבות IT מנוהלות ברמה גבוהה יותר מבעבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים