ניתאי אשל מונה למנהל מרכזי הפיתוח של יאהו בישראל

אשל עובד בחברה שמונה שנים, ומונה לנהל את המרכזים שלה בחיפה ובתל אביב ● בניגוד למגמה ברבות מחברות ההיי-טק, יאהו מגייסת בימים אלה עובדים בישראל

ניתאי אשל, מנהל מרכזי הפיתוח של יאהו בישראל.

יאהו הודיעה היום (ב') כי היא מינתה את ניתאי אשל למנהל מרכזי הפיתוח שלה בישראל. הוא מחליף בתפקיד את לב קורוסטישבסקי.

אשל הצטרף ליאהו כמפתח ב-2014, ובמהלך עבודתו בחברה שימש, בין היתר, כמנהל צוות במטה שלה בקליפורניה במשך כארבע שנים. הוא מנהל כיום קבוצת פיתוח של אחד ממוצרי הדגל של החברה – ג'מיני, ויישאר בתפקיד זה לצד כובעו החדש. מדובר במערכת פרסום משולב תוכן (נייטיב), שהחלה ב-2013 כיוזמה מקומית של מהנדסים במרכז הפיתוח של יאהו בתל אביב, והתפתחה בשנים האחרונות לאחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה.

במקביל לתפקידו כמנהל קבוצת פיתוח של ג'מיני יפעל אשל להרחבת המרכזים של יאהו בישראל ולהרחבת פעילות המכירות מול מפרסמים מקומיים. בניגוד למגמת הקפאות הגיוסים והפיטורים ברבות מהחברות האחרות, ביאהו אומרים כי הם ממשיכים במאמצי הגיוס לשורה של תפקידים במרכזי הפיתוח שלה. יאהו מחזיקה בשני מרכזי פיתוח בישראל: המרכז בחיפה מתמקד במחקר, והמועסקים בו מחזיקים בתארים מתקדמים במדעי המחשב ובאלגוריתמיקה. המרכז בתל אביב מתמקד בפיתוח, ומעסיק מהנדסים ומתכנתים המפתחים מוצרים בעולמות הפרסום (אד-טק), הווידיאו, והדטה.

לאשל תואר ראשון בהצטיינות בפיזיקה ומדעי הקוגניציה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במדעי המוח ממכון ויצמן, שם הוא עסק בחקר המוח בתחומי הזיכרון וחוש הריח. את שירותו הצבאי הועא עשה ביחידה טכנולוגית של חיל המודיעין.

יאהו פעילה בישראל מראשית העשור הקודם, ולאורך השנים ביצעה מספר רכישות של סטארט-אפים ישראליים בתחומי הפרסום והווידיאו. ב-2017 נרכשה החברה על ידי ורייזון, משרדיה אוחדו עם אלה של AOL ופעילות שתי החברות אוחדה לחטיבת ורייזון מדיה. אפולו גלובל, מחברות ההשקעות הגדולות בעולם, רכשה את ורייזון מדיה ב-2021 והחליטה שהחברה תחזור להיקרא יאהו.

יש לציין שיאהו היא מחלוצות האינטרנט, והיא מפעילה מזה שנים רבות מנוע חיפוש, שעד 2004 היה מבוסס על זה של גוגל, אולם מאז מדובר במנוע חיפוש עצמאי. החברה, שלדבריה מגיעה ל-900 מיליון משתמשים מדי חודש, מפעילה אתרי חדשות, ספורט ופיננסים, כמו גם את אתרי הטכנולוגיה והגאדג'טים הפופולריים טק קראנץ' ו-Engadget, ואת שירות המייל שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים