יוביטק הטמיעה מוצרי אבטחה של מיקרוסופט באינסייטק – במיליוני ש'

הפרויקט, שארך כחצי שנה, כלל שדרוג של רמות אבטחת המידע באינסייטק, כמו גם הקשחת סביבת הענן בארגון

מימין: יפעת הרשקורן, סמנכ''לית מכירות ביוביטק; שימי כהן, מנהל אבטחת המידע של החברה; וארז הרוש, מנהל אבטחת המידע של אינסייטק.

יוביטק מקבוצת וואן סיימה באחרונה פרויקט הטמעה של מוצרי אבטחת מידע של מיקרוסופט בחברת המחשוב הרפואי אינסייטק. אורך הפרויקט היה כחצי שנה ועלותו נאמדת במיליוני שקלים, כולל רישוי רב שנתי.

הפרויקט כלל שדרוג של רמות אבטחת המידע באינסייטק, כמו גם הקשחת סביבת הענן בארגון.

כך, הוטמעו: ארכיטקטורת Zero Trust; רכיב האבטחה XDR, המזהה איומים ומספק הגנה מוכללת מפני מתקפות סייבר; פתרונות להזדהות אחידה וחכמה; חשיפת ליקויי אבטחה; ותכנון וביצוע עבודה שוטפת.

לצד הטמעת מוצרי האבטחה בוצעה הדרכה לאנשי ה-IT של החברה בארצות הברית, ישראל ומדינות נוספות באסיה. עוד כלל הפרויקט חבילות שירותים משלימים, כמו תמיכה וסיוע בתפעול רישוי מיקרוסופט, וסדנאות בתחומי תקני אבטחה מחמירים.

ריכוז כלל מוצרי מיקרוסופט בחברה על ידי ספק אחד

אינסייטק היא חברה ישראלית פרטית שמפתחת ומייצרת מכשור רפואי לניתוח, באמצעות אלומת אולטרה סאונד והדמיית תהודה מגנטית. המכשור של החברה, בטכנולוגיית אולטרה סאונד ממוקד ומונחה MRI, נועד לאפשר הסרה של רקמות נגועות מהגוף בלי שימוש בסכין מנתחים, תוך צמצום הסיכון לחולים והפחתת הסיבוכים האפשריים, כמו גם משך האשפוז.

בשל הפרויקט, החברה מקבלת ריכוז של כלל מוצרי מיקרוסופט על ידי ספק אחד, לצד הגדלת רמות אבטחת המידע והטמעת פתרונות מיקרוסופט, וכן שילוב מוצרי 365 בארגון, ניהול המידע וטיפול בליקויים.

לדברי ארז הרוש, מנהל אבטחת המידע באינסייטק, "בחרנו במוצרי Defender 365 ככלי אבטחה המותאמים לאיומי הסייבר העכשוויים, במטרה לספק לעובדים וללקוחות גישה מאובטחת ושירותים נגישים מכל מקום, מכשיר ופלטפורמה".

רונן גבאי, שותף-מייסד של יוביטק, ויפעת הרשקורן, סמנכ"לית מכירות בחברה, ציינו כי "אנשי אינסייטק מבינים את הסיכונים הכרוכים במתקפות סייבר על הארגון, ובחרו בשירותים שלנו. התהליך המשותף עם צוות אבטחת המידע וצוות ה-IT הבטיח את רציפות העבודה, והמעבר החלק והמהיר של המערכות".

איציק צלף, מנהל אבטחת מידע לאומי במיקרוסופט ישראל, ציין ש-"אינסייטק הבטיחה לעצמה עבודה מהירה ויעילה, כמו גם שרידות עסקית מרבית – גם בעתות משבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים