סטארט-אפ ניהול האיכות דוט קומפליינס גייס 23 מיליון דולר

כספי הגיוס יסייעו לחברה להמשיך לפתח פתרונות מוכנים לשימוש לטובת ניהול איכות ועמידה ברגולציה

דורון סיטבון, מייסד ומנכ"ל דוט קומפליינס.

דוט קומפליינס (Dot Compliance), חברה ישראלית עם הנהלה בארצות הברית ומרכז פיתוח ברחובות, דיווחה היום (ד') כי היא השלימה סבב גיוס B בסך של 23 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן הצמיחה Israel Growth Partners, עם השתתפות של המשקיעים הקיימים – ורטקס ונצ'רס ו-TPY Capital. סבב זה מביא את סך גיוסי החברה, שנוסדה ב-2015, ל-33 מיליון דולר. הכסף יאפשר להמשיך להאיץ את צמיחת החברה.

הטכנולוגיה של דוט קומפליינס, שאותה היא מייעדת לשוק מדעי החיים, מאפשרת לחברות ניהול איכות ועמידה ברגולציה. כך הן יכולות להטמיע במהירות פתרונות גמישים, המבוססים על פלטפורמת סיילספורס, ולספק מוצרים חדשניים ומצילי חיים במהירות. בדוט קומפליינס אומרים שהעלויות הגואות הכרוכות בפיתוח מוצרים ובאבטחת איכות, כמו גם הסביבה הרגולטורית הקפדנית, מחייבות חברות מתחומי מדעי החיים להפוך את תהליכי האיכות והעמידה ברגולציה לאוטומטיים, כדי להישאר תחרותיות. פתרונות QMS מסורתיים, טוענים בחברה, לא עונים יותר על צרכים אלה.

מדוט קומפליינס נמסר שיותר מ-200 אלף איש, בחברות גדולות וקטנות מתחומי מדעי החיים, משתמשים בפתרונות שלה. הפתרונות עומדים בתקנים 21 CFR part ו-EU-Annex 11, ותומכים ב-ISO 9001, 13485, 14791 ו-27001.

לדברי דרור סיטבון, מייסד ומנכ"ל החברה, "דוט קומפליינס טלטלה תחום שנע באיטיות ויצרה פתרונות QMS קלים ליישום. המימון הנוסף יאפשר לנו להגביר את מאמצינו להציע לארגונים מתחומי מדעי החיים לבצע אוטומציה מהירה בתהליכי הפיתוח והייצור שלהם, תוך הקפדה על עמידה ברגולציה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים