פליק פלאק: פוטין שקל להתיר תשלום בקריפטו – והחליט לאסור זאת

קצת אחרי שהקרמלין בחן את הנושא בחיוב, הנשיא הרוסי חתם על חוק שאוסר על תשלום במטבעות דיגיטליים תמורת מוצרים, שירותים ועבודות ● החוק עלול לגרום נזק לחברות רוסיות, שבנו על הקריפטו כאמצעי לעקיפת הסנקציות

לא חדל מלתקוף - גם בסייבר. נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין.

פליק פלאק: אחרי שרוסיה שקלה לאפשר תשלומים בקריפטו במדינה, חוק חדש שעבר בפרלמנט הרוסי, הדומה, ושנשיא המדינה, ולדימיר פוטין, חתם עליו לפני ימים אחדים – אוסר על כך.

יש לציין שהפליק פלאק הזה היה צפוי, שכן ההערכות שהחוק יעבור החלו לפני זמן מה, ומדובר בתוצאה של דיונים שערך הבנק המרכזי של רוסיה במשך כמה שנים. בסופם הוא הגיע למסקנה שיש לאסור על תשלומים בקריפטו. עם זאת, לאור הסנקציות שהמערב הטיל על רוסיה עקב המלחמה באוקראינה, בחודש מאי האחרון פורסם כי הקרמלין שוקל לאשר שימוש בתשלומים במטבעות דיגיטליים בעסקאות בינלאומיות.

החוק החדש קובע ש-"אסור להעביר או לקבל נכסים פיננסיים דיגיטליים תמורת העברת טובין, ביצוע עבודות, מתן שירותים… אלא אם כן זה מאושר על ידי חוק פדרלי". יצוין כי החוק החדש לא אוסר על אזרחי רוסיה להשקיע במטבעות קריפטו.

ההחלטה שלא לאפשר זאת מאכזבת ועלולה להביא נזק לשורה של חברות רוסיות, שבנו על האפשרות לבצע עסקאות באמצעות תשלומים במטבעות דיגיטליים, בגלל הסנקציות הבינלאומיות על המדינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים