חיים פינטו מסיסקו ישראל מונה לתפקיד בכיר באירופה

פינטו, מנהל הטכנולוגיות של סיסקו ישראל, ישמש כמנהל הטכנולוגיות של חטיבת השירותים של החברה באזור EMEA

חיים פינטו, מנהל הטכנולוגיות של חטיבת השירותים באזור EMEA בסיסקו.

חיים פינטו, מנהל הטכנולוגיות הראשי של סיסקו ישראל, מונה לתפקיד מנהל הטכנולוגיות של חטיבת השירותים של החברה באזור EMEA (אירופה, אפריקה והמזרח התיכון).

פינטו, 51, מילא שורה של תפקידי ניהול טכנולוגיים בכירים בארה"ב, בעיקר בתחום טכנולוגיות תקשורת. בין השאר, עבד בלוסנט לאחר שהסטארט-אפ שבו עבד, לננט, נרכש על ידה. הוא גם שימש כמנהל הטכני של אוויה בישראל ולאחר מכן עבר לסיסקו ב-2010, שם ניהל את צוותי ההנדסה בחוף המזרחי של ארה"ב. לאחר מכן היה בצוות ההקמה של צוות ה-CTO של בנק ההשקעות מורגן סטנלי בניו יורק עד שנת 2016, והוביל ביחידה תהליכי חדשנות.

בטרם הצטרף לסיסקו, שימש פינטו כמנהל הטכנולוגיות של בנק הפועלים והיה שותף להקמת חטיבת החדשנות והטרנספורמציה הדיגיטלית של הבנק, לרבות פיתוח אפליקציית ביט.

את שירותו הצבאי עשה פינטו בחיל הים כקצין תקשוב. יש לו תואר בהנדסת תוכנה מהטכניון והוא משמש גם כמרצה בטכניון ובאוניברסיטת רייכמן.

"נמשיך את המסע שלנו בחברה לקידום החדשנות הישראלית ברחבי העולם. אנחנו נמצאים כעת בעמדת זינוק משמעותית להמשך ולהעמקת הפעילות שלנו ברחבי אירופה, אפריקה והמזה"ת. החברה תמשיך להיות הקטר שמוביל את התעשייה", אמר פינטו.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, ציין, כי "לפינטו יש קשר עמוק עם לקוחות, לצד הבנה אסטרטגית-טכנולוגית, ולכן הוא המינוי הראוי להובלת מערכות היחסים עם הלקוחות האסטרטגים של החברה ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. פינטו מביא עימו שילוב ייחודי, של הבנה טכנולוגית ועסקית, שתוכל לתרום רבות לפיתוחה העסקי של סיסקו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים