בלעדי

אינפוביפ פותחת סניף בישראל

החברה הקרואטית פיתחה פלטפורמת תקשורת וניהול מוקדי שירות לקוחות בענן ● היא מכוונת בשלב הראשון להציע את הפתרון שלה לחברות היי-טק וסטארט-אפ בעלות לקוחות ברחבי העולם

מיזרה הנדז'יק, חבר הנהלת אינפוביפ ומנהל מכירות אירופה, שיהיה אחראי גם על הפעילות בישראל.

אינפוביפ (Infobip) פותחת סניף בישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים.

החברה פיתחה פלטפורמת תקשורת וניהול מוקדי שירות לקוחות בענן. היא מכוונת בשלב הראשון להציע את הפתרון שלה לחברות היי-טק וסטארט-אפ בעלות לקוחות ברחבי העולם.

באמצעות פלטפורמת התקשורת כשירות (Communications-as-as-Service – CpaaS) שהיא פיתחה, אינפוביפ מסייעת לעסקים בעולם לתקשר עם לקוחותיהם בצורה המשכית בערוץ המתאים להם ובזמן הנכון, על מנת להגדיל נאמנות ומכירות. הפלטפורמה כוללת פתרונות לניהול קשר רב ערוצי, אימות משתמשים, וכן ניהול זהויות והקונטקט סנטר של החברה.

היקף ההשקעה בסניף הישראלי לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים. בשלב הראשון יכלול המשרד בישראל נציגי מכירות ונציגים טכניים, ואלה יקבלו סיוע ותמיכה מסניף החברה באירופה. כרגע לא ימונה מנהל ישראלי לסניף, ובראשו יעמוד מיזרה הנדז'יק, חבר הנהלת אינפוביפ ומנהל מכירות אירופה בחברה.

חוויות תקשורת עם הלקוחות בכל שלבי הקשר

הפלטפורמה של אינפוביפ מסייעת לעסקים לבנות חוויות תקשורת עם הלקוחות בכל השלבים של הקשר, באופן רב ערוצי – מסרונים, מיילים, ווטסאפ ביזנס, קשר קולי ומסנג'ר. אחד המניעים לפתיחת הסניף בארץ הוא כי בישראל קיים שפע של חברות תוכנה כשירות (SaaS), שצומחות במהירות וזקוקות להגדיל את הגישה ללקוחות גלובליים בערוץ המועדף עליהם ובזמן הנוח להם.

אינפוביפ הוקמה ב-2006 בקרואטיה ומטה החברה נמצא בבירת המדינה, זגרב. יש לחברה משרדים ביותר מ-70 מדינות, והיא מציעה טכנולוגיה עם יכולת להגיע למעל שבעה מיליארד מכשירים ו-"דברים" ביותר מ-190 מדינות, המחוברים ישירות ל-700 רשתות טלקום.

גורמים בענף העריכו כי "חברות ישראליות צעירות, שצומחות במהירות, יכולות לנצל תוכנית של החברה שמיועדת לסטארט-אפים. התוכנית נועדה לאגד יחד את הסטארט-אפים החדשניים בעולם ולתת להם גישה לכלים שהם זקוקים להם על מנת להתחבר ולהתקשר עם לקוחות באמצעות ערוצי תקשורת מגוונים".

איוון אוסטוג'יק, מנכ"ל אינפוביפ, אמר כי "ישראל מהווה שוק משמעותי ואסטרטגי עבורנו, בשל היותה מרכז חדשנות והיותה בית ליותר מ-6,000 חברות סטארט-אפ וכ-80 חברות חד קרן. רבות מחברות התוכנה כשירות, הצומחות במהרה, וחברות אבטחת הסייבר מחפשות שותף בתחום התקשורת שיסייע להם בקישוריות וגישה ללקוחות גלובליים. הפלטפורמה שלנו יכולה לעזור ללקוחות החדשים והקיימים שלנו בישראל ולשותפינו העסקיים להשיג קשרים בעלי יותר משמעות עם לקוחותיהם ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים