"ארגונים יצליחו בעולם החדש – רק עם תשוקה לחדשנות"

כך אמר מארק או'רייגן, מנהל הטכנולוגיות הראשי של דל לאזור EMEA, שדיבר במליאה המרכזית בכנס Dell Technologies Forum אתמול (ד') ● בכנס השתתפו מאות מלקוחות החברה בארץ ושותפיה העסקיים

מארק או'רייגן, מנהל הטכנולוגיות הראשי של דל לאזור EMEA.

"חדשנות היא מושג חמקמק, אולם היא ממד חיוני להצלחה של ארגונים לפעול מול אתגרים רבים, טכנולוגיים, אולם לא רק. רוב הארגונים נמצאים בתחילת המסע הדיגיטלי ואך מעטים סיימו אותו. הדרך למסע הדיגיטלי עוברת במיקוד בנתונים, כי הם הזהב החדש, ובעבודה בענן, כי הוא התשתית החדשה. רק הטמעת טכנולוגיות חדשות וחדשניות היא שתביא למימוש היעדים העסקיים בארגונים, וזה לא יקרה בלא תשוקה לחדשנות", כך אמר מארק או'רייגן, מנהל הטכנולוגיות הראשי של דל (Dell Technologies) לאזור EMEA (ר"ת אירופה המזה"ת ואפריקה).

או'רייגן דיבר במליאה המרכזית בכנס Dell Technologies Forum. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ד') באולם אירועים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה בארץ ושותפיה העסקיים.

לדברי או'רייגן, "כדי לצלוח את המסע המורכב הזה, ארגונים נדרשים להחליט ולבחור בטכנולוגיות הנכונות עבורם. העולם החדש מורכב מכמה שדות פעילות: אבטחת מידע מוכללת ופרו-אקטיבית, מבוזרת ופריפריאלית, מבוססת תפישת 'אפס אמון' ולא רק החסימה של הגדר ההיקפית בארגון, כפי שהיה נהוג בעבר; ניצול טכנולוגיות העבר, תוך חידוש שלהן ושילובן בטכנולוגיות החדשות; הנפקת אפליקציות ושירותים חדשים, ובמהירות; מיזוג ה-IT הארגוני במרכז עם מחשוב קצה".

ענן היברידי. אילוסטרציה.

ענן היברידי. אילוסטרציה. צילום: BigStock

ענן היברידי: אג'יליות, פשטות וערכים מוספים מהדטה

"ארגונים כיום", ציין, "נמצאים בשלבים שונים של העברת עומסי עבודה לענן. זאת, תוך יכולת לעבודה בסביבה מרובת עננים ובאופן היברידי – בענן לצד הדטה סנטר המקומי. זאת, כי ענן ציבורי לא מתאים לכל ארגון. עבודה בסביבה מרובת עננים איננה בבחינת 'גשר' זמני לצמצום הפערים בין העולם הישן והחדש. המדובר בדרך חדשנית לאספקה של פלטפורמה מודרנית למימוש כלל האתגרים הטכנולוגיים, לרבות המסע הדיגיטלי. מדובר בשינוי בכל רמה: תרבותית-ארגונית וטכנולוגית-ארכיטקטונית. תפישה זו נועדה לספק למערכי המחשוב בארגונים אג'יליות ופשטות, עם יכולת לחלץ ערכים מוספים מהנתונים. בנוסף, היא מאפשרת חופש בחירה בין העננים הציבוריים השונים, ומונעת 'נעילה' אצל ספקית ענן אחת. כך, כל ארגון יכול לבחור אילו שירותים יצרוך, ובאיזו סביבה".

"שינוי נוסף", ציין או'רייגן, "קשור לאופן שבו אנו צורכים את שירותי המחשוב וכיצד אנו משלמים עליהם. חברות מכניסות דיגיטליזציה לדטה סנטר הקיים, עם רענון, הלימה לרגולציות, אבטחת מידע, ופיתוח אפליקציות – כדי לפעול בצורה מיטבית בסביבה מרובת עננים, המאפשרת גמישות. כלל השוק נע לעבר מגמת 'תשלום לפי צריכה'. אחד המניעים במעבר לענן הוא ביכולת לשלוט בצרכים ובהוצאות באמצעות רכישת שירותים לפי דרישה, ולנו יש את ההיצע המיטבי לעבודה בדרך זו".

"אנו מציעים לארגונים", סיכם או'רייגן, "חיבור בין תשתיות ופלטפורמות בצורה נכונה. אלו מהוות את הבסיס הנדרש לטובת הפקת שירותים דיגיטליים חדשים, עם יכולת למיכון, לתזמור של מערכות, עם מעטפת אבטחת מידע מוכללת, ועבודה בסביבה מרובת עננים, ובאופן גמיש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים