פאנג טכנולוגיות: החברה החדשה של HMS, נתן פרידחי וז'יז'י אשכנזי

החברה החדשה תפעל בעולמות הייעוץ הטכנולוגי הבכיר עבור ארגונים גדולים, וביצירת פתרונות חדשניים ופורצי דרך

מימין: דב הלפרין - יו"ר HMS; נתן פרידחי - מנכ"ל משותף בפאנג טכנולוגיות; ז'יז'י אשכנזי - מנכ"לית משותפת בפאנג טכנולוגיות; מיכאל הלפרין - מנכ"ל HMS.

HMS – פירמת הייעוץ האסטרטגי לתחום ה-IT בניהולו של מיכאל (מיקי) הלפרין, חברה לנתן פרידחי וגלברט (ז'יז'י) אשכנזי להקמת חברת פאנג (FANG) טכנולוגיות. החברה תפעל בעולמות הייעוץ הטכנולוגי הבכיר עבור ארגונים גדולים וביצירת פתרונות חדשניים ופורצי דרך, כחברה בת של HMS, ובראשה יעמדו אשכנזי ופרידחי כמנכ"לים משותפים וכבעלים שותפים.

אשכנזי היא ארכיטקטית בכירה ומובילה של טכנולוגיה וחדשנות עסקית-טכנולוגית, עם ניסיון עשיר בתכנון ויישום אסטרטגיות מחשוב ופרויקטים מהגדולים והמורכבים בישראל. לאחרונה כיהנה כארכיטקטית ארגונית ראשית (Chief Enterprise Architect – CEA) של בנק דיסקונט, לפני כן כמנהלת הטכנולוגיות (CTO) של בנק הפועלים ובעבר כסמנכ"לית פרויקטים ופיתוח.

פרידחי הוא מוביל עסקי וטכנולוגי, עם ניסיון רב בניהול מגה-פרויקטים בשוק ה-IT הישראלי ובאמדוקס. לאחרונה ניהל את עולמות התוכנה והפרויקטים בטלדור כסמנכ"ל בכיר וחבר הנהלה.

FANG הנו מונח מקובל בשוק ההון האמריקני, המציין את החברות הצומחות ביותר בשוק ההיי-טק (גוגל, נטפליקס, פייסבוק, אמזון). מונח זה הוא גם ראשי התיבות של שמם של פרידחי ואשכנזי, אשר מסבירים, כי "המונח ששאלנו לטובת שם החברה משקף את ציפיותינו לצמיחה ושגשוג ולהובלת החדשנות העסקית והטכנולוגית מול ארגונים גדולים בעולמות ה-IT בישראל. בכוונתנו ליצור שיתופי פעולה, מוצרים ושירותים חדשים לטובת ביצוע פרויקטים משמעותיים, כולל שילוב פתרונות מחברות סטארט-אפ ופינטק שאנו מכירים היטב".

הלפרין, מנכ"ל HMS, ציין, כי "אני חושב שהחיבור שלנו עם אשכנזי ופרידחי הינו חיבור חזק, אשר יתרום לפיתוח פעילות הקבוצה בעולמות החדשנות, הדיגיטל והתשתיות. אנו מרחיבים את סל הפתרונות של הקבוצה, עם דגש על שירותים ומוצרים חדשים שעד היום לא ניתנו על ידנו באופן רחב ואשר יוצגו ללקוחותינו בתקופה הקרובה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ציון אסלן

    חברים יקרים בהצלחה וברכת הדרך בדרככם החדשה .

  2. ויקי

    אכן שילוב מנצח! הרבה מזל טוב בהצלחה !!!

אירועים קרובים