מנכ"ל זירוקס, ג'ון ויסנטין, מת במפתיע עקב סיבוכי מחלה

ויסנטין מת ביום ג' שעבר לאחר הסתבכות של מחלה מתמשכת, כך בישרה יצרנית המדפסות ● את מקומו תפס כמנכ"ל זמני סטיב בנדרוצ'ק, נשיא ומנהל התפעול של זירוקס מאז 2018

הלך לעולמו במפתיע. מנכ"ל זירוקס, ג'ון ויסנטין.

סגן היו"ר והמנכ"ל של זירוקס (Xerox Holdings Corporation), ג'ון ויסנטין, מת במפתיע בגיל 59 עקב סיבוכים במחלה מתמשכת. גורמים בחברה לא ציינו עד כמה היה דירקטוריון זירוקס מודע למחלתו, ומתי נודע להם עליה.

מהחברה נמסר כי "משפחת זירוקס שבורת לב מהאירוע בטרם עת זה ושולחת את תנחומיה ​​הכנים לאשתו של ג'ון, לחמש בנותיו ולמשפחתו". עוד ציינה החברה כי "מאז שהצטרף ל-זירוקס במאי 2018, ג'ון היה מנהיג בעל חזון שהנחה את החברה בזמנים ואתגרים חסרי תקדים".

ג'יימס נלסון, יו"ר מועצת המנהלים של זירוקס, אמר: "מאז שהצטרף לחברה במאי 2018, ג'ון הניע את זירוקס קדימה. בתור אלוף בחדשנות, הוא אימץ ושיפר את המורשת של זירוקס כספקית דפוס ושירותים, והוא יצא למסע טרנספורמטיבי שהרחיב את המומחיות וההיצע של החברה לשירותי דיגיטל ו-IT, שירותים פיננסיים וטכנולוגיות חדשניות. המחויבות שלו לחברה וללקוחותיה, לשותפים ולעובדיה תחסר מאוד".

סטיב בנדרוצ'ק, נשיא ומנהל התפעול של זירוקס מאז 2018, ישמש כמנכ"ל זמני. בנדרצ'וק מפתח ומבצע כיום את האסטרטגיה התפעולית הגלובלית של ענקית המדפסות, כמו גם אמון על פונקציות התמיכה העסקיות שלה, כולל אסטרטגיה עסקית, אספקת מוצרים ושירותים וטכנולוגיית מידע. כן הוא עוסק בניהול עסקי התוכנה והחדשנות החדשים של החברה.

"כולנו עצובים מאוד מהחדשות הטרגיות הללו ושומרים על משפחתו בראש בתקופה קשה זו", אמר בנדרוצ'ק. "החזון של ג'ון היה ברור, וצוות זירוקס ימשיך להגשים אותו – לא רק כדי לקיים את ההבטחות שלנו לבעלי המניות, הלקוחות והשותפים שלנו – אלא גם להמשיך את המורשת של ג'ון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים