מינויים בכירים בחברת סיילוס

קרן קראוטהמר תשמש כסמנכ״לית משאבי האנוש ושחף רוז'נסקי ישמש כסמנכ״ל המוצר

מימין: קרן קראוטהמר, סמנכ״לית משאבי אנוש, ושחף רוז'נסקי, סמנכ״ל המוצר - סיילוס.

חברת סיילוס (Cylus) הישראלית, המספקת פתרונות אבטחת סייבר לתעשיית הרכבות, הודיעה של שני מינויים בכירים בחברה: קרן קראוטהמר תשמש כסמנכ״לית משאבי האנוש, ושחף רוז'נסקי ישמש כסמנכ״ל המוצר.

קראוטהמר היא בעלת ניסיון עשיר בתחום משאבי האנוש והניהול. עד מאי האחרון שימשה  כדירקטורית משאבי אנוש בחברת NSO, ובעבר ניהלה את תחום משאבי האנוש בקבוצת Digital Intelligence באמדוקס וכן בתפקיד דומה בחברת כלל ביטוח.

לקראוטהמר תואר שני מאוניברסיטת תל אביב בלימודי עבודה ותואר ראשון מאוניברסיטת בן גוריון במדעי ההתנהגות. בנוסף, היא משמשת כמנחת קבוצות מוסמכת על ידי אוניברסיטת תל אביב.

במסגרת תפקידה תוביל קראוטהמר את הצמיחה המואצת של החברה כדי לעמוד בצורכי לקוחותיה. בין היתר, תוביל את תהליך ההתרחבות של החברה בישראל, באירופה, בארה"ב ובאסיה. כל זאת, תוך הקפדה על שימור התרבות ארגונית המייצגת את ערכי החברה.

רוז'נסקי שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה בחברת סלברייט, שבה עבד כשמונה שנים בתפקידים שונים ובמסגרתם הוביל פתרונות חדשים, ואף הקים וניהל את היחידה העסקית למגזר הפרטי של החברה. לפני עבודתו בסלברייט מילא רוז'נסקי תפקידים בחברות נייס ואודיוקודס.

רוז'נסקי הוא בעל תואר MBA מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במדעי המחשב מהאוניברסיטה הפתוחה.

במסגרת תפקידו יוביל רוז'נסקי את אסטרטגיית פיתוח המוצרים השונים של החברה בהתאמה לצורך הגובר בשוק הסייבר לרכבות וינהל את צוות מנהלי המוצר, שיעבדו באופן הדוק מול הלקוחות והשותפים האסטרטגיים של סיילוס.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אני

    איזה תותח על גייסתם.אחד האנשים היותר איכותיים.איש בעל ערכים ידע נסיון שיודע להוביל להצלחות.תהנו ממר רוזנסקי

אירועים קרובים