מאסק שיתף בטוויטר תמונה מפגישתו עם האפיפיור

השיתוף הגיע אחרי 9 ימים בלי ציוץ ממאסק - תופעה נדירה ● ארבעת הנערים המתבגרים של יזם הטק המגה-מפורסם נכחו באירוע ובתמונה, אך לא הצאצית הטרנסית בת ה-18 שלו, שביקשה באחרונה לשנות את שמה ולנתק עימו קשר

נפגשו לא רשמית. אילון מאסק והאפיפיור פרנציסקוס. עיבוד ממוחשב.

אילון מאסק, יזם הטק המפורסם שייסד וממנכ"ל את חברות הענק טסלה ו-SpaceX, שבר אתמול (ש') צום-טוויטר בן תשעה ימים כששיתף תמונה שלו עם האפיפיור פרנציסקוס, איתו נפגש.

טוויטר היא זירת פעילות רוחשת וגועשת בעבור יזם הטק המפורסם, שאף אמור לרכוש בקרוב את החברה שמאחורי פלטפורמת המדיה החברתית בתמורה ל-44 מיליארד דולר, כפי שסיכם עם הדירקטוריון שלה. היעדר הפעילות שלו ברשת החברתית המצייצת עורר ברבים תהיות והרהורים בדבר עתיד הרכישה הזו, שבלאו הכי נתקלת מאז שהחלה מתגבשת בשלל בעיות. מאסק למעשה שוקל כעת מחדש את הצעתו לרכוש את הרשת החברתית, בעיקר משום שלטענתו פעילים בה רבה יותר חשבונות מזויפים ממה שדיווחה החברה לרשות המסים, ה-SEC, ולו עצמו, כשהעסקה עלתה על הפרק.

מאסק, שהוא האדם העשיר בתבל כיום, נראה בתמונה כשהוא עומד ליד האפיפיור המחייך, יחד עם ארבעה בנים בני נוער, מתוך משבעת ילדיו. הצאצית הטרנסית בת ה-18 של מאסק, שביקשה באחרונה לשנות את שמה מחבייר מאסק ל-ויויאן ווילסון ולנתק עימו קשר, נעדרת מהצילום.

מי שכן התייצבו יחד עם אביהם להצטלם הם גריפין בן ה-18, אחיה התאום של ויויאן, ושלישיית בני ה-16  דמיאן, קאי וסקסון. מאסק היה נשוי לאימם, הסופרת הקנדית ג'סטין ווילסון, בין השנים 2000-2008.

מה עשה מאסק עם האפיפיור?

"זה היה כבוד לפגוש את pontifex@ אתמול", כתב מאסק בציוץ. לראש הכנסייה הקתולית יש תשעה חשבונות טוויטר, בתשע שפות, וכמעט 53 מיליון עוקבים, מאסק תייג אחד מהם.

האפיפיור פרנציסקוס ומאסק ערכו פגישה שנמשכה כ-40 דקות ביום שישי אחר הצהריים במשכן האפיפיור שבקאסה סנטה מרתה.

הפגישה, שהייתה פרטית במהותה, לא הייתה על סדר היום הרשמי של האפיפיור, ומנכ"ל טסלה והוותיקן לא מסרו פרטים על הנושאים שנדונו במהלך הפגישה.

מאסק, שהוטבל כנוצרי אנגליקני מגדיר את עצמו כאתאיסט.

הפגישה של מאסק עם האפיפיור היא תוספת לרשימה מכובדת של מנהיגים לא פוליטיים שנפגשו עם האפיפיור פרנציסקוס. בעבר נרשמו מפגשים של האפיפיור עם קברניטי טק בכירים, ביניהם טים קוק מנכ"ל אפל, מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל מטא, כמו גם עם אריק שמידט, לשעבר מנכ"ל ויו"ר גוגל.

בפברואר האחרון, האפיפיור נפגש בפעם השנייה עם בראד סמית', נשיא מיקרוסופט.

לפי ABC, בפגישות דומות מהעבר הדגיש האפיפיור את החשיבות של "אלגוריתמיקה" בבינה מלאכותית, את יכולתם של מנהיגי תאגידים גדולים לשפר את החברה, ואחריותם של אישי ציבור כאשר אלפי צעירים מחקים את עמדותיהם.

מאסק, שחגג באחרונה 51, הוא מנכ"ל של כמה חברות משבשות ועצמתיות ביניהן טסלה, המתמחה במכוניות חשמליות, וחברת החלל והחלליות SpaceX, ששוקדת על אמצעים ליישוב מאדים. לטענת מאסק, שכל הזמן ממציא ועוסק בחדשנות באינטנסיביות, העברת חלק מהאנושות למאדים יכולה להפוך לפתרון עבור שיכון אוכלוסיית כדור הארץ עקב בעיות כמו משבר האקלים הגלובלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים