בן זילברמן, מנכ"ל פינטרסט, עוזב – בכיר מגוגל מונה במקומו

בן זילברמן, שייסד את הרשת החברתית, נוטש אחרי 12 שנים את המנכ"לות ומעתה יהיה יו"ר בכיר בחברה ● המנכ"ל החדש, ביל רדי, הגיע לפינטרסט מגוגל, שם כיהן כנשיא מסחר, תשלומים ותחום 'מיליארד המשתמשים הבאים'

עוזב את כס מנכ"ל פינטרסט. בן זילברמן, מייסד שותף של החברה. עיבוד ממוחשב.

בן זילברמן, המייסד והמנכ"ל של פינטרסט (Pinterest) – רשת חברתית שמוגדרת כ'מנוע גילוי חזותי' המאפשרת למשתמשים לארגן תמונות, קישורים, מתכונים וכדומה, אותם הם משתפים עם עוקביהם – פרש מתפקידו ומהובלת החברה. החברה מסרה כי המייסד השותף, המנכ"ל והנשיא, זילברמן, יעבור לתפקיד חדש לגמרי שנוצר בעבורו ויכהן כיו"ר בכיר שלה מעתה.

"בניית פינטרסט עם צוות כה מוכשר, אדיב ויצירתי הייתה מתנת חיים עבורי", צוטט זילברמן בהצהרה לתקשורת.

ביל רדי, המנכ"לה החדש של פינטרסט, שהיה בכיר בגוגל עד כה. לכידת מסך מלינקדאין

ביל רדי, המנכ"לה החדש של פינטרסט, שהיה בכיר בגוגל עד כה. לכידת מסך מלינקדאין

פינטרסט הודיעה כי כבר מינתה את ביל רדי למנכ"לה חדש. רדי הגיע לפינטרסט מגוגל (Google), שם כיהן כנשיא מסחר, תשלומים ותחום 'מיליארד המשתמשים הבאים' ופיקח על החזון, האסטרטגיה והאספקה של מוצרי המסחר של החברה. בעבר הוא שימש בתפקידי מנהיגות בכירים שונים בפייפאל (PayPal), בכללם תפקיד סגן נשיא בכיר ומנהל תפעול ראשי בחברת התשלומים.

"אני כבר מזמן מעריץ את המותג והפלטפורמה שבן וצוות פינטרסט יצרו ואת כל מה שהחברה מייצגת. אני נרגש לבנות על הבסיס הזה כדי להרחיב עוד יותר את האקוסיסטם של החברה ולהגדיל את הערך עבור בעלי המניות", אמר רדי.

ואכן, מניית פינטרסט הפגינה זינוק של כ-10% אחרי הבשורה על עזיבתו של זילברמן את כס המנכ"ל וכניסתו של רדי, יוצ גוגל הבכיר, לנעליו.

רדי יקבל משכורת שנתית של 400,000 דולר ויהיה זכאי לאופציה לרכישת כ-8.6 מיליון החברה מניות מסוג A.

יצוין כי לפינטרסט יש למעלה מ-400 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, והחברה הצליחה לצד פעילות המדיה החברתית שלה לייצר עסקי פרסום מרשימים, שיצרו לה תזרים מזומנים חזק והכפילו את הכנסותיה במהלך מגיפת הקורונה.

"בפרק הבא שלנו, אנחנו מתמקדים בעזרה לפינטרסטים לקנות, לנסות ולפעול לפי כל הרעיונות הנהדרים שהם רואים", אמר זילברמן. "ביל הוא מנהיג נהדר למעבר הזה. הוא בנאי שמבין לעומק מסחר ותשלומים. והוא חולק את התשוקה שלנו ליצור פינה חיובית באינטרנט. אני בטוח שהוא הולך להיות מנכ"ל מצטיין", הוסיף המנכ"ל היוצא ואמר.

ההחלטה לעזוב את תפקיד המנכ"ל, אותו מילא במשך 12 שנים, נבעה מ"מה שלדעתי הוא הכי טוב לפינטרסט", כך אמר זילברמן לוול סטריט ג'ורנל.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים