מלם תים תשווק את פתרונות הסייבר של AirEye בישראל

AirEye מספקת שליטה והגנה מלאה על מרחב התקשורת האווירי של הארגון, וחוסמת איומים עליו

מלם תים ו-AirEye

מלם תים, קבוצת IT ואינטגרציה מובילה, תשווק בישראל את חברת הסייבר AirEye – המשמשת כ"כיפת ברזל" לרשתות ארגוניות, בכך שהיא מספקת שליטה והגנה מלאה על מרחב התקשורת האווירי של הארגון וחוסמת איומים עליו.

AirEye פיתחה טכנולוגיה המבקרת ומספקת הגנה על מרחב התקשורת האווירי של ארגונים וחברות מפני הפרות של מדיניות הסייבר של התקשורת האלחוטית בארגון, וכנגד התקפות זדוניות.

לאחרונה הכריזה חברת האנליזה גרטנר על AirEye כטכנולוגיית Must Have לסביבת התשתיות הקריטיות.

המערכת של AirEye מנטרת את המרחב האווירי סביב הארגון ומבצעת ניטור מתמיד של כל תעבורת המידע האלחוטי בכל הערוצים המשודרים במרחב האווירי שלו בזמן אמת. המערכת חוסמת באופן אוטומטי חיבורים שלא על פי מדיניות הארגון, חיבורים חשודים וחדירות לא מורשות למרחב התקשורתי של הארגון, ומדווחת להנהלת הארגון. AirEye עובדת ללא צורך ב-agent ובלי שינויי ארכיטקטורת רשת אצל הלקוח (out-of-band).

AirEye הוקמה ב-2019 על ידי היזמים שלמה טובול, אוהד פלוטניק, עמיחי שולמן ורועי קרן, שצברו ניסיון רב בתחום אבטחת המידע והסייבר בישראל כיזמים של מספר סטארט-אפים מצליחים בתחום זה. מפיצה אותה בישראל חברת ויז'ואל סקיוריטי. מרכז הפיתוח שלה נמצא בארץ, ולחברה משרדים בארה"ב, אנגליה וישראל, ומוצריה נמכרים גם ביפן ובאיטליה.

עידן וינר, סמנכ"ל מכירות במלם תים.

עידן וינר, סמנכ"ל מכירות במלם תים. צילום: ענבל מרמרי

עידן וינר, סמנכ"ל מכירות במלם תים: "אנו שמחים על השותפות החשובה עם חברת AirEye, המספקת פתרון ייחודי המגן על המרחב האלחוטי מפניי איומי סייבר. כאינטגרטור מוביל, אנו משקיעים זמן ומחשבה במטרה לאתר פתרונות משלימים וייחודיים, כאלה שמביאים ערך וחדשנות ללקוחות החברה. לשמחתנו, נוכחנו לראות היענות גבוהה מצד הלקוחות מבית ומחוץ, לבחינה ואימוץ של טכנולוגיית AirEye, אשר מונעת חיבורים חשודים ועוצרת חדירות לא מורשות למרחב התקשורת האווירי של הארגון, נושא שימשיך להיות קריטי בעתיד הקרוב והרחוק".

רועי בר-עוז, מנהל מכירות EMEA & APAC ב-AirEye.

רועי בר-עוז, מנהל מכירות EMEA & APAC ב-AirEye. צילום: יח"צ

רועי בר-עוז, מנהל מכירות EMEA & APAC ב-AirEye: "מלם תים היא השותף האסטרטגי הגדול והמשמעותי ביותר שלנו בישראל, אשר רכשה את הפתרון גם לשימוש פנימי בחברתם. הפתרון שלנו ייחודי בכל הנוגע בשליטה והגנה על המרחב האווירי (network airspace) הארגוני. בעיית המרחב האווירי הינה בעיה של כלל הארגונים ועל כן המוצר של AirEye מתואם לכלל השווקים, לרבות רפואה, פיננסים, בתי חרושת, מרכזי מסחר וטכנולוגיה. אחד היתרונות הגדולים של הפתרון שלנו הוא בקלות ובמהירות ההטמעה, ללא צורך בחיבור למערכות הארגון, כך שתוך חצי שעה המערכת מותקנת והלקוח מוגן. בין לקוחותינו הישראלים נמנים ארגונים מובילים בשוק, כולל בית החולים הדסה, הבנק הבינלאומי הראשון, MyHeritage ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים