אנבידיה השיקה עוד כלי שהופך תמונות דו לתלת ממדיות

3D MoMa הוא הכלי השני שאנבידיה משיקה בתחום, והוא יוצר מודלים שניתן מיד לייצא אותם לשימוש במנועים גרפיים, או, מה שיותר חשוב מבחינתה, לעולם הווירטואלי התלת ממדי שלה - אומניברס

כלי ה-3D MoMa של אנבידיה.

אנבידיה הציגה במהלך כנס ראייה ממוחשבת וזיהוי תבניות שנערך בימים אלה בניו אורלינס כלי חדש בשם 3D MoMa, שמיועד ליוצרי תוכן שרוצים להפוך תמונות דו לתל ממדיות.

זו אמנם לא הפעם הראשונה שבה אנבידיה מציעה טכנולוגיה שיכולה ליצור סצנות תלת ממדיות מתמונות דו ממדיות, וזאת בעזרת זיהוי של שדות קרינה עצבית, אבל הכלי החדש שעליו היא הכריזה מוסיף משהו שונה: הוא יוצר מודלים שניתן מיד לייצא אותם לשימוש במנועים גרפיים. הכוונה היא, למשל, למנועי משחק, או מה שחשוב יותר מבחינתה של אנבידיה – אפשרות הייבוא המיידי לעולם הווירטואלי התלת ממדי שלה, אומניברס.

התהליך משתמש בעיבוד גרפי הפוך כדי להפוך בחזרה את התמונה הדו ממדית, שהיא בעצם ייצוג של לכידת רגע ביקום התלת ממדי של החיים.

בהדגמה שביצעה החברה במהלך הכנס, 3D MoMa השתמש בכרטיס עיבוד – של אנבידיה, כמובן, שמצויד בליבת Tensor יחידה, כדי להפוך עצם יחיד לגוף תלת ממד. התהליך נמשך כשעה. לאחר סיום ההמרה הוצג השילוב בעולם התלת ממדי של האומניברס, שהיה מיידי, עם שינוי תכונות תוך כדי תצוגה.

לפי אנבידיה, מדובר בתהליך שבסופו של דבר יחסוך זמן רב ליוצרי התוכן שירצו לשלב דברים בעולם התלת ממדי של האומניברס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים