אמזון מינתה מנכ"ל חדש לחנויות שלה

דאג הרינגטון, שמועסק בחברה מזה 17 שנים, ייכנס לתפקיד ב-1 ביולי ● המינוי בא בתקופה בעייתית משהו, לאחר תחזית מאכזבת שאמזון פרסמה לעסקיה בתחום

המנכ"ל החדש של רשת החנויות של אמזון נכנס לתפקיד בתקופה מאתגרת.

מנכ"ל אמזון, אנדי ג'סי, הודיע אתמול (ג') כי החברה החליטה למנות את דאג הרינגטון למנכ"ל רשת החנויות שלה, במקומו של דייב קלארק, שהתפטרותו מהתפקיד צפויה להיכנס לתוקפה ב-1 ביולי. עוד החליטה החברה לאחד את פעילויות התפעול שלה תחת הנהלתו של ג'ון פלטון, שידווח להרינגטון.

הרינגטון הוא בעל ניסיון רב בעסקים של אמזון למגזר הלקוחות הפרטיים. במייל ששלח לעובדי החברה ציין ג'סי את הניסיון הזה: "הרינגטון הצטרף לחברה ב-2005 כדי להקים את עסקי החומרים המתכלים שלנו. ב-2007 הוא הוביל את הייסוד של אמזון פרש וב-2015 מונה למנהל הפעילות למגזר הלקוחות הפרטיים בצפון אמריקה".

בפני הרינגטון עומד אתגר לא קל, משום שלאחר נסיקה בתקופת הקורונה, ברבעון הראשון של השנה הנוכחית נרשמה האטה בעסקי המסחר של אמזון, ובדו"ח שדיווח על תוצאות הרבעון היא כללה תחזית להאטה נוספת בתחום: החברה חוזה שדו"חות הרבעון השני יראו הכנסות מתחום זה בסכום של בין 116 ל-121 מיליארד דולר, בעוד שהאנליסטים ציפו שהסכום יעמוד על 125 מיליארד דולר. הדבר הביא את המשקיעים להורדה של 10% בשער המניה של החברה, אם כי לאחר מכן הוא חזר לעלות.

עם זאת, ייתכן שיש נקודת אור עבור הרינגטון ואמזון, משום שבחודש הבא החברה מתכננת לקיים את יום המכירות הידוע שלה, Prime Day, שבו מוצעות לקונים הנחות נרחבות.

יחד עם המינוי של הרינגטון, אמזון משנה את שם התפקיד ממנכ"ל מגזר הלקוחות העולמי למנכ"ל החנויות העולמי. החברה לא מסרה את הסיבה לשינוי זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים