סלקום: מנהלת מחלקת הטכנולוגיות מונתה לסמנכ"לית המגזר העסקי

סיון שושן לישע, כיום מנהלת מחלקת הטכנולוגיות והאנטרפרייז של סלקום, תוסיף לנהל אותה עד למציאת מחליף בתפקידה הנוכחי ● כן מונו סמנכ"ל הנדסה ומנהלת שירות לקוחות

סיון שושן לישע, סמנכ"לית המגזר העסקי ומנהלת מחלקת הטכנולוגיות והאנטרפרייז של סלקום.

דירקטוריון סלקום אישר באחרונה את מינויה של סיון שושן לישע, מנהלת מחלקת הטכנולוגיות והאנטרפרייז של החברה, לסמנכ"לית המגזר העסקי. שושן לישע תכהן בשני התפקידים עד למציאת מנהל טכנולוגיות ואנטרפרייז חדש. היא מחליפה בתפקידה החדש את נדב אמסלם, שמונה למנכ"ל גולן טלקום. בנוסף, אבי גרינמן מונה לסמנכ"ל ההנדסה של סלקום ובשמת לוי-פויר – למנהלת שירות הלקוחות.

שושן לישע היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק. היא מכהנת בתפקידה הנוכחי בשנה האחרונה. שושן לישע החלה את דרכה בנטוויז'ן-013 ונמצאת בסלקום כ-15 שנים – מיום המיזוג בין שתי החברות. במהלך התקופה היא מילאה מגוון תפקידים באגף העסקי בחברה.

לדבריה, "האגף העסקי תחתיי ימשיך להיות תחום ליבה צומח, חדשני ומתקדם, שיביא פתרונות מתקדמים".

גרינמן, בעל תואר שני במנהל עסקים, כיהן במשך 23 שנים במגוון תפקידים במחלקת ההנדסה של סלקום. הוא חוזר לסלקום, לאחר שבשנתיים האחרונות הוא שימש כמנהל אגף תפעול ותחזוקת הרשת ההנדסית במתחרה הגדולה, פלאפון.

לוי-פויר מנהלת בשנתיים האחרונות את מחלקת מדיניות ואיכות השירות בחברה. היא החלה את דרכה בסלקום לפני כ-18 שנים, ובמהלכן מילאה שורה של תפקידים באגף שירות הלקוחות, בהם ניהול פניות הציבור והתמיכה המשפטית של החברה.

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, אמר כי "אנחנו ממשיכים לדגול במינוי מועמדים שצמחו בחברה. מדובר במנהלים מצוינים ומוכשרים, שמילאו מגוון תפקידי מפתח בתחומי הליבה של החברה והתמקצעו בגזרתם. אני סמוך ובטוח שהם יהוו שחקני חיזוק מעולים להנהלת סלקום, ויסייעו להוביל אותה באתגרי השוק המשתנה".

 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים