אקזיט כחול לבן: פריוריטי רוכשת את סילברבייט ב-120 מיליון שקלים

הנרכשת מפתחת פתרונות תוכנה מתקדמים לתחום הטראוול-טק, ועל לקוחותיה נמנות רשתות המלונות דן ופתאל ● זו הרכישה החמישית שמבצעת פריוריטי בפחות משנה וחצי

שגיב גרינשפן, מנכ"ל פריוריטי.

אקזיט שכולו כחול-לבן: פריוריטי, שמפתחת פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי, רכשה חברה ישראלית אחרת – את סילברבייט, שמפתחת פתרונות תוכנה מתקדמים לתחום הטראוול-טק. היקף הרכישה עומד על 120 מיליון שקלים.

סילברבייט הוקמה ב-1992 ועל רשימת הלקוחות שלה נמנים כ-1,000 מלונות, מתוכם יותר מ-500 מלונות בארץ, בהם של הרשתות דן ופתאל. החברה מונה כ-100 עובדים, והיא מספקת פתרונות תוכנה היקפיים ופתרונות שירות לעולם האירוח. פתרון הדגל שלה כולל מערכת לניהול קבלה, מערכת לניהול מרכז הזמנות, מערכת לניהול אירועים, מערכת לניהול ספא, עמדות מכירה ועוד.

פריוריטי, שהחלה את דרכה בעולם ה-ERP, נמצאת בבעלות משותפת של קרן פורטיסימו הישראלית והקרן הבינלאומית TA Associates. יש לה כ-75 אלף לקוחות ביותר מ-40 מדינות.

רכישות בסכום של 400 מיליון שקלים – בפחות משנה וחצי

רכישת סילברבייט היא הרכישה החמישית שפריוריטי מבצעת בפחות משנה וחצי (שנה וארבעה חודשים, למען הדיוק), כאשר ההיקף המצטבר של העסקאות עומד על 400 מיליון שקלים. הרכישה הקודמת הייתה באפריל האחרון, אז היא קנתה את סופטסולושנס, שאף היא חברה ישראלית, בסכום של 50 מיליון שקלים. סופטסולושנס מתמחה בפיתוח אפליקציות ופורטלים ליצירת חוויית משתמש חדשנית במערכות ERP.

שגיב גרינשפן, מנכ"ל פריוריטי, אמר כי "הפתרונות של סילברבייט מרחיבים את היצע הפתרונות שלנו לעסקים, גם בתחום האירוח. החיבור בין היכולות שלנו לאלה של הנרכשת יאפשרו את הגדלת היצע המוצרים שלנו לשוק הגלובלי".

עינב פלג, מנכ"לית סילברבייט, ציינה ש-"המיזוג יאפשר לנו לשווק פתרון שלם, מקצה לקצה, שכולל מערכת ERP, עמדות מכירה, POS, ניהול עובדים וכמובן את המערכת שלנו. כך, נציע לחברות בשוק האירוח ערך מיוחד".

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נחום

    התוכנה מחליפה את guesty ו kigo בהרבה מתחמים בכל העולם. יש לחברה מוצרי ענן מהמתקדמים בעולם.

  2. חומי

    פראיירים לא מתים רק מתחלפים, 120 מיליון בשביל טכנולוגיות Power Builder?!!!!

    1. דלפין

      סילברבייט ואופטימה מחליפים מערכות במלונות שעובדים עם אורקל oracle כנראה שאתה רק מקנא

  3. גילי

    אני עובד היום עם אופטימה ענן במלון שלי ומבסוט ממש וזה אחרי הרבה אכזבות ממערכות אחרות כמו גסטי ומיוז שהיו על הפנים.

    1. שמוליק

      התוכנה כתובה בדוט נט. ומדורגת על ידי booking.com במקום הראשון בעולם. זה פסיכי !!!

אירועים קרובים