מחקר: ניהול מיטבי של מידע בריבוי עננים משפיע על ההצלחה העסקית

סקר גלובלי שנערך עבור סיגייט מראה, כי אחסון מרובה עננים שנעשה בצורה נכונה תורם להורדה משמעותית של עלויות האחסון בענן, כמו גם לעמידה ביעדים העסקיים, לזירוז חדשנות ואף להוצאת מוצרים מוקדם יותר לשוק

דייב מוזלי, מנכ"ל סיגייט.

דו"ח שפרסמה יצרנית מוצרי האחסון סיגייט קובע, שחברות המשתמשות באחסון נתונים המפוזר על פני כמה עננים, ועושות זאת היטב, מצליחות מעבר להורדה משמעותית של עלויות האחסון בענן גם לעמוד טוב יותר ביעדים העסקיים שלהן, מזרזות חדשנות ואף מוציאות את המוצרים שלהן מוקדם יותר לשוק.

הדו״ח מסתמך על סקר גלובלי שערכה Enterprise Strategy Group עבור סיגייט. הוא הקיף 500 אנשי עסקים מובילים ומנהלי IT, והוא גם מציג את המודל של שימוש בשל בריבוי עננים. לפי הנתונים שהוא סיפק, לדוגמה, 73% מהנשאלים דיווחו כי צמיחת החברה שלהם נבלמה בגלל עלויות אחסון הדטה, ו-57% דיווחו כי הם נאלצו למחוק מידע חשוב בשל הגבלות ועלויות אחסון, ואלו בעיות שלפי סיגייט השימוש בריבוי עננים אמור לפתור.

הדו"ח מציין, שאכן יש אתגר לא קל בשימוש באחסון נתונים אצל כמה ספקיות שירות במקביל, וכי האתגר הגדול הוא התקשורת הלקויה לעיתים בין שירותי הענן השונים, כך שבמקרה של חיכוך שכזה התוצאה יכולה להיות גידול בעלויות נלוות ואף נעילת נתונים.

עם זאת, כאמור, מי שכן מצליח לעשות את זה נכון – משיג יכולות רבות. לפי הדו"ח, ארגונים כאלה כמעט הכפילו את יעדי ההכנסה שלהם לעומת ארגונים פחות בשלים. כמו כן, יש סיכוי גבוה עד פי 6.3 שהם ייצאו לשוק חודשים או רבעונים לפני המתחרים שלהם, וכן יש סיכוי גבוה כמעט פי 3 שהם ידווחו כי הארגון שלהם נמצא בעמדה עסקית חזקה מאוד, ואולי שורת המחץ היא, שיש סיכוי גבוה בכמעט פי 3, שהשווי של חברות שמיישמות בהצלחה אחסון בריבוי עננים יעלה פי חמישה במהלך שלוש השנים הבאות.

"מרחב הדטה העולמי מכפיל את גודלו כל שלוש שנים, והאופן שבו אנחנו מתייחסים לכל תחום הדאטה והענן חשוב במיוחד. בעידן שלנו כבר לא מקובל שחברות ישתמשו רק בחלק מהדטה שלהן. ככל שמנהלי חברות יראו בדטה נתון עסקי חיוני, כך יהיה קל יותר לחברות שלהם להגיע לערך עסקי גדול יותר", אמר בעקבות הדו"ח דייב מוזלי, מנכ"ל סיגייט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים