אבי אבוגני מונה למנכ"ל חברת MyBusiness מקבוצת קו מנחה

במסגרת תפקידו יהיה אחראי אבוגני על ניהול החברה, המספקת לארגונים ולחברות מערכת CRM הכוללת פתרונות לניהול קשרי לקוחות, לידים, מכירות, עובדים ותהליכים

אבי אבוגני, מנכ"ל MyBusiness מקבוצת קו מנחה.

אבי אבוגני (38), מונה לתפקיד מנכ"ל חברת MyBusiness מקבוצת קו מנחה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי אבוגני על ניהולה הכללי של חברת MyBusiness, אשר מסייעת לארגונים ולחברות לממש את הפוטנציאל העסקי/חברתי שלהם באמצעות העמדת פתרונות לניהול קשרי לקוחות, לידים, מכירות, עובדים ותהליכים.

מערכת ה-CRM של MyBusiness הושקה לראשונה ב-2005. המערכת משרתת מגוון רחב של לקוחות בישראל, החל מעסקים זעירים ועד חברות גדולות במשק. לפי החברה, יתרונה הגדול של המערכת הוא הגמישות הרבה ויכולת התאמתה לצרכיו הייחודיים של הלקוח בפשטות, במהירות ובעברית.

צח דרוקר מנכ"ל קו מנחה: "תחום ה-CRM בארגונים רבים תפס תאוצה ומשמש כיום ככלי המרכזי לניהול השוטף ולהבטחת פעילות עסקית רציפה ויעילה. אבי מביא איתו ניסיון עשיר בניהול מערכות טכנולוגיות מורכבות ואני משוכנע כי ניסיונו העשיר יבוא לידי ביטוי בהצעדת החברה להצלחות טכנולוגיות ועסקיות".

אבוגני שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל ודירקטור חברת FXCM ישראל. במשך שש שנות כהונתו הוביל את החברה בתקופה של שינויים משמעותיים בשוק ההון הישראלי ואסדרת פעילות זירות המסחר. בתום כהונתו, FXCM ישראל הייתה אחת מארבע חברות בלבד שעמדו בתנאים לקבלת רישיון זירת סוחר מאת הרשות לניירות ערך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים