ריצ'רד ברנסון יוצא למלחמה בהונאות קריפטו שעושות שימוש בשמו

המיליארדר גייס את עורכי דינו להתעמת עם חברות טכנולוגיה המארחות מודעות שמשתמשות לרעה בשמו ● מייסד קבוצת וירג'ין אינו מתנגד לקריפטו, ולמעשה אמר בעבר כי הוא מאמין באחזקת אחוז קטן מתיקי משקיעים - בביטקוין

נאבק בהונאות קריפטו על שמו. סר ריצ'רד ברנסון. עיבוד ממוחשב.

המיליארדר הבריטי, סר ריצ'רד ברנסון, מייסד קבוצת וירג'ין (Virgin Group), הודיע כי ילחם בתרמיות במטבעות קריפטוגרפיים שעושות שימוש בשמו. ברנסון הודיע שהוא מגביר את המאמצים למנוע שימוש בשמו, המשמש בתרמיות קריפטו כדי לשכנע קורבנות תמימים להשתכנע בכנות ההונאה.

"זה דבר נורא כי זה משפיע על אדם קטן שלא יכול להרשות זאת לעצמו", אמר ברנסון בראיון שהעיק לתקשורת האמריקנית באחרונה. "אנחנו עושים מאמצים אדירות כדי לנסות לעצור את זה".

ברנסון סיפר כי שוחח עם סמנכ"לית התפעול של מטא, שריל סנדברג – שעוזבת בקרוב את תפקידה הרם – על מבצעים שגויים, מטעים ולא אמיתיים המתפרסמים בפייסבוק, והדגיש כי הורה לעורכי דינו להתעמת עם שחקני מדיה חברתית אחרים שהפלטפורמות שלהם אירחו פרסום מזויף הכולל את שמו.

ברנסון דיבר באוסטין במהלך ביקור קידום מכירות לאחר שאחת מחברות הקבוצה שלו, חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, השיקה טיסות לשם. העיר אירחה גם את ועידת הקריפטו של CoinDesk – מהאירועים השנתיים הגדולים של תעשיית הקריפטוגרפיה.

מאמצי חקיקה בבריטניה

בבריטניה, ברנסון חבר באחרונה למרטין לואיס, מייסד אתר הצרכנים MoneySavingExpert.com, ולאנשי עסקים אחרים כדי לשכנע את הממשלה לכלול מודעות הונאה בתשלום בהצעת חוק חדשה לבטיחות מקוונת, שתהפוך חברות טכנולוגיה לאחריות לתרמיות שחווים המשתמשים בגללן. החקיקה, כולל תיקון אחרון, פורסמה במרץ ועוברת דרך הפרלמנט הבריטי בדרכה להפוך לעובדה מוגמרת.

לפי בלומברג, שמו של ברנסון עלול להיות מנוצל ביתר שאת, ואף לשכנע אנשים באותנטיות של הצעות, משום שתמך בעבר במובהק בביטקוין – סר ברנסון התבטא בעבר ואמר לתקשורת כי כל משקיע צריך שחלק קטן מהשקעותיו יומר לביטקוין.

דו"ח שפרסם מרכז אבטחת הסייבר הלאומי של בריטניה בשנה שעברה הציג את ברנסון כאחד המפורסמים שבשמם נעשה שימוש אינטנסיבי בידי רמאים, המנצלים את תחום הקריפטו כדי לעקוץ משקיעים תמימים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים