חדש בווטסאפ: קבוצות של 512 משתתפים

מדובר בהכפלה של מספר המשתתפים שהיה אפשר לכלול בכל קבוצה עד עתה, ומדובר ביכולת שעליה עבדה קבוצת המפתחים של האפליקציה מזה כמה חודשים, כך לפי החברה, ואחת המבוקשות ביותר

אפשר לשלוח הודעה עצמית בווטסאפ ל-iOS.

פייסבוק ממשיכה להגדיל את כמות המשתתפים שיכולים להיכלל בקבוצה באפליקציית ווטסאפ שלה. עדכון חדש של אפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית מאפשר כעת לשתף בכל קבוצה לא פחות מ-512 משתתפים.

למעשה מדובר בהכפלה של מספר המשתתפים שהיה אפשר לכלול בכל קבוצה עד עתה, ומדובר ביכולת עליה עבדה קבוצת המפתחים של האפליקציה מזה כמה חודשים, כך לפי החברה, ואחת המבוקשות ביותר.

האפשרות הזו תהיה לזמינה מייד לאחר התקנת הגרסה המעודכנת של ווטסאפ, בכל הפלטפורמות בה היא זמינה, מ-iOS ואנדרואיד ועד גרסאות המחשבים. מצד המשתמשים אין צורך בפעולה נוספת כדי לאפשר קבוצות של 512 איש. מדובר בעדכון מתגלגל, כמו במקרים רבים, אך לפי הידוע משתמשים רבים כבר עודכנו בגרסה החדשה, כולל בישראל.

ההערכה היא שמדובר בקריצה חזקה של פייסבוק אל עבר שימושים ארגוניים. אמנם ייתכנו תרחישים שונים שבהם צרכנים זקוקים לכזו כמות של אנשים בקבוצה, אבל בדרך כלל מדובר בסדר גודל של קבוצות שמוצאים בארגונים שונים.

כך או כך, כדי לבדוק האם גירסת הווטסאפ שלכם כבר מעודכנת, פשוט פתחו קבוצה חדשה, הוסיפו חבר או עובד, לחצו עליו, והכותרת צריכה להציג שמדובר במשתמש אחד מתוך 512 אפשריים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים