סייברוואן הישראלית הונפקה בנסדא"ק – ומגייסת 13 מיליון דולר

החברה, שפיתחה טכנולוגיה שנותנת מענה לשימוש של אנשים באפליקציות שונות בזמן הנהיגה, הנפיקה יותר משלושה מיליון מניות במחיר של 4.129 דולר ליחידה

האפליקציה של סייברוואן.

עוד חברה ישראלית מונפקת בבורסת נסדא"ק: הפעם זוהי סייברוואן, שעוסקת בפיתוח ושיווק בטכנולוגיות אבטחת רכב. החברה ביצעה את ההנפקה ונכנסה למסחר בבורסה הניו יורקית ביום ה' האחרון. היא מבקשת לגייס באמצעות ההנפקה 13 מיליון דולר.

סייברוואן מציעה טכנולוגיה לאבטחת רכב, שמטרתה למנוע תאונות דרכים. המערכת שהיא פיתחה נועדה לתת מענה לבעיית היסח הדעת של נהגים, שעושים שימוש באפליקציות שונות במכשיר נייד במהלך נהיגה ומסכנים את משתמשי הכביש. על פי מחקרים, העלות השנתית שנגרמת כתוצאה מתאונות דרכים בארצות הברית עומדת על כ-300 מיליארד דולר, כש-25% מהן קשורות לשימוש במכשיר הנייד. בחברה אומרים כי הטכנולוגיה שלה מונעת את היסח הדעת על ידי מניעת גישה לתכונות שונות של המכשיר ולא מצריכה שיתוף פעולה של הנהג. את סייברוואן ייסדו יוסי כהן ועמי גור. מנכ"ל החברה הוא אורי גלבוע.

החברה הנפיקה 2,941,918 יחידות, כשכל יחידה כוללת מניית ADS אחת והתחייבות לרכוש עוד מניית ADS, וכן 208,282 יחידות Pre-funded, כשכל אחת כוללת התחייבות לרכוש מניית ADS אחת ועוד מניית Pre-funded ADS. כל יחידה הונפקה במחיר של 4.129 דולר. בנוסף, סייברוואן מעניקה לחתמים את האפשרות להנפיק עוד 939,308 יחידות במידה שיהיה ביקוש יתר. האופציה להנפיק עוד יחידות תפוג בתום 45 יום מיום ההנפקה.

ההנפקה התחילה ברגל שמאל, עם ביקושים נמוכים ביום ה', שהביאו לצניחה של 37.86% במחיר ל-2.56 דולר. אולם, ביום ו' מניית סייברוואן התאוששה משהו ועלתה ב-7.81% ל-2.76 דולר. יש לציין שלפני כשנתיים החברה ביצעה הנפקה בבורסת תל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים