חידושים בגוגל דרייב יסייעו לעבודתם של צוותי IT

שירות הדרייב, שמספק אחסון לקבצים בענן של גוגל - מקבל סופסוף תמיכה בקיצורי מקלדת נפוצים, כולל העתקה, הדבקה, גזירה ועוד ● לעת עתה החידושים נתמכים רק בדפדפן כרום

התחדש בקיצורי מקלדת. גוגל דרייב.

גוגל דרייב (Google Drive) – שירות של גוגל שיושב על הענן שלה – משמש לאחסון מסמכים, תמונות, מצגות וכדומה. מהדרייב ניתן גם לשתף קבצים ותיקיות בכל מכשיר נייד, טאבלט או מחשב. בנוסף, הדרייב מחובר גם ליישומי מסמכים, גיליונות אלקטרוניים ומצגות, כמו גם ליישומי שיתוף פעולה מקוריים בענן, המאפשרים לצוותי IT ליצור תוכן ולשתף פעולה בצורה יעילה יותר אונליין.

חידושים אחרונים שהוכנסו לגוגל דרייב הופכים אותו לאפילו יותר שימושי כעת בעבודה בצוות.

החידושים בדרייב.

החידושים בדרייב. צילום: גוגל

אז מה שסופסוף מצטרף לדרייב הם קיצורי מקלדת לפעולות נפוצות. עד כה משתמשים היו צריכים לעשות דברים באופן ידני, על ידי לחיצה ימנית על קובץ, ולאחר מכן בחירת הפעולה המתאימה מתפריט ההקשר. כעת, העדכונים שעבר הדרייב מאפשרים להשתמש ישירות בתכונות העתקה, הדבקה וגזירה מקוצרות, ישירות בדפדפן האינטרנט. עם זאת, לעת עתה, רק הגוגל כרום (Google Chrome) הוא דפדפן שתומך בכך.

"עכשיו אתם יכולים להשתמש במקשי הקיצור המוכרים Ctrl + C ו-Ctrl + V (או CMD + C ו-CMD + V במחשבי מק) כדי להעתיק, לגזור ולהדביק קבצי גוגל דרייב בדפדפן כרום (Chrome) שלכם. הדבר חוסך לכם זמן, בכך שהוא מאפשר לכם להעתיק קובץ אחד או יותר ולהעביר אותם למיקומים חדשים ב-דרייב, ועל פני מספר כרטיסיות, עם פחות קליקים", כך נכתב בהודעה הרשמית של גוגל.

גוגל ציינה שכאשר מעתיקים קובץ, גם קישור לקבצים והכותרת ייקלטו, כדי להקל על הדבקתם במייל. כדי להימנע מיצירת קבצים כפולים, ניתן גם להשתמש ב-Ctrl + C, ו-Ctrl + Shift + V כדי ליצור קיצור דרך. ועל מנת לפתוח קובץ או תיקיה בלשונית חדשה, ניתן להשתמש ב-Ctrl + Enter. בדרך זו, אפשר להציג קבצים מרובים בו-זמנית או לארגן קבצים בין שתי תיקיות שונות בקלות רבה יותר. מקשי הקיצור החדשים ב-Google Drive זמינים כעת לכל משתמשי Google Workspace ולמשתמשים עם חשבונות גוגל אישיים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסף

    לא הבנתם, או הטעיתם את הקוראים... קיצורי הדרך החדשים הם להעתקת קבצים, כל השאר היה כבר קיים מהיום הראשון

אירועים קרובים