"כניסת ענקיות הענן העולמיות לישראל – תסייע לנו"

"זאת בשל שירותים מותאמים אישית, אותם אנו מספקים לארגונים בינוניים", כך אמר צור שריג, מנכ''ל ווי-אנקור מקבוצת חילן, שדיבר בפתיחת האירוע שערכה החברה היום (ב') בחיפה, בשיתוף סיסקו, נט-אפ וקומוולט

צור שריג, מנכ''ל ווי-אנקור מקבוצת חילן.

"באופן פרדוקסלי לכאורה, אולם לא באמת, כניסת ענקיות הענן העולמיות לישראל, תסייע לנו בהגדלת כמות הלקוחות הארגוניים שיעלו לענן שלנו. זאת בשל שירותים מותאמים אישית, אותם אנו מספקים לארגונים בינוניים", כך אמר צור שריג, מנכ"ל ווי-אנקור (We-Ankor) מקבוצת חילן.

שריג דיבר בפתיחת האירוע שערכה החברה היום (ב') באולם אירועים אדם וחווה בחיפה. בכנס, שנשא את הכותרת "הגנו על הענן ההיברידי שלכם", השתתפו יותר ממאה לקוחות החברה ושותפיה העסקיים, והוא התקיים בשיתוף סיסקו (Cisco), נט-אפ (NetApp) וקומוולט (Commvault).

"השנה החולפת", אמר שריג, "התאפיינה בהאצה של הפעילות שלנו, בקרב ארגונים מכלל מגזרי המשק. חווינו המשך גידול וצמיחה בכל תחומי הפעילות של החברה. המגמות הטכנולוגיות שאפיינו את משבר הקורונה נמשכו גם לאחר מכן: האצה של תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית, השקעה מסיבית בתשתיות, ובעולם אבטחת המידע. בשל צמיחת איומי הסייבר, ארגונים השקיעו יותר בהגנה על המידע שלהם. תחום הגנת הסייבר, ובתוכו ההגנה על המידע, הביא לצמיחה משמעותית של הפעילות שלנו בו".

מחלוצי בתחום הענן בישראל 

"היינו מהחלוצים בתחום הענן בישראל", אמר שריג, "ואנו פועלים בתחום עם WeCloud, המספק שירותים של ענן ציבורי ופרטי לארגונים עסקיים. בענן זה אנו מארחים אלפי שרתים, המציעים זמינות, שרידות ויתירות – לטובת אספקה של מגוון רחב של שירותי IT ארגוניים, ועמידה בתנאי SLA. הענן שלנו מציע אירוח של תשתיות, שירותי גיבוי והתאוששות מאסון, סביבות פיתוח ובדיקות, ותשתיות ניהול, גיבוי ושחזור המידע הארגוני. כל זאת, תוך ליווי צמוד של אנשי המקצוע שלנו".

"יותר מ-150 לקוחות ארגוניים, בסדר גודל בינוני עד גדול, עושים שימוש בשירותי הענן שלנו", סיכם שריג, "ולצד כלל השירותים, אנו עוטפים את הלקוחות עם סל מוצרי אבטחה לענן. אנו צופים גידול מואץ במעבר של עוד לקוחות לענן – הן בשל מצוקת כוח אדם מקצועי בעולם התשתיות, והן בשל הרצון של ארגונים שלא לעסוק בתחזוקה ובחומרה. חווינו צמיחה דו-ספרתית באחוזים בשנת 2021, ואני מעריך כי מגמת הגידול תימשך גם השנה. החברה מונה יותר ממאה עובדים, גייסנו בשנה החולפת עשרות עובדים ונמשיך לגדול באותם היקפים גם השנה, כי העתיד הוא בענן ההיברידי וזה דורש הגנות ייחודיות".

האירוע הסתיים בהרצאת העשרה של אוהד חמו, הכתב לענייני פלסטינים של חדשות ערוץ 12.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים