היה צפוי? קריסה שנייה למטבע הקריפטו LUNA

מטבע הקריפטו שהושק מחדש בסוף השבוע התמוטט ומחק 70% מערכו תוך יום, זאת לאחר ההתמוטטות הראשונה לפני שבוע, לאחר שמפעיליו הודיעו על ביטול הצמדתו לדולר

התנודתיות נמשכת. לונה 2

לא לומדים מטעויות: לפני שבוע נמחק מטבע הקריפטו לונה (LUNA) לאחר שערכו ירד מ-100 דולר ליחידה ל 0.00015 דולר. בסוף השבוע, אחרי שהושק מחדש בוורסיה חדשה ביום שישי בבוקר, הוא נפל שוב ואיבד מערכו כ-70% עד יום שישי בערב.

LUNA הוא חלק מהבלוקצ'יין TERRA שמקורה בדרום קוריאה, שהשיקה מה שקרוי Stablecoin –  מטבע קריפטו שצמוד לנכס כלשהו. הלונה היה צמוד לדולר, אך לפני כשבועיים המפעילים של לונה הודיעו שהם מבטלים את ההצמדה, וההמפולת לא איחרה להגיע.

ביום שישי האחרון ניסו מפעילי לונה לשקם את המטבע, ואלו שעדיין החזיקו בו קיבלו הודעה שנאמר בה כי המטבעות הישנים יומרו לגירסה החדשה של לונה. בעלי המניות שהפסידו מיליארדים היו סקפטיים, ועם ההשקה הופיעו היצעים כבדים של מחזיקי המטבע, שערכו ירד מ-100 דולר לפני שבועיים ל-0.00015 דולר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עגל הזהב

    לא כל כך רלוונטי ולא נכון. אחד זה היה לפני שבוע וקצת. לא עשו שום שינוים כשזה נפל הדבר היחדי שעשו שהפסיקו לסכור את זה עם עם כל המטבעות אבל רק שזה הגיע ל0.0001 אחרי כמה שעות החזירו משכר רק עם BUSD והוסיפו עוד כמה אפסים. ווריאציה חדשה LUNC שמה ומשנים ממש עכשיו מחר ב 31/5/22.

אירועים קרובים