חברת פרסום בדיגיטל קנדית רוכשת את פאבפלאס ב-60 מ' ד'

קלירפייר רוכשת את פאבפלאס הישראלית, שמאפשרת ניתוח אפקטיביות התוכן ואופטימיזציה עבורו ● מנכ"ל הנרכשת, גיל בר-טור, יישאר מנהל הפעילות שלה בישראל ● החברה צפויה לגייס בקרוב עשרות עובדים

גיל בר-טור, מנכ"ל פאבפלאס.

אקזיט: פאבפלאס, שעוסקת בטכנולוגיה בתחום הפרסום, נמכרת לחברה הקנדית קלירפייר – כך הודיעו היום (ד') שתי החברות. סכום הרכישה עומד על 60 מיליון דולר, והיא תבוצע במזומן ובמניות. פאבפלאס תישאר חברה עצמאית והמייסד והמנכ"ל שלה, גיל בר-טור בן ה-33, ינהל את הפעילות בישראל ויצטרף לצוות ההנהלה של הרוכשת. עם הרכישה היא צפויה לגייס עשרות עובדים בארץ.

בר-טור ייסד את פאבפלאס לפני שמונה שנים, ומאז הקמתה היא לא גייסה כסף חיצוני (היא חברת בוטסטראפ). החברה מעסיקה 60 עובדים וההכנסות שלה אשתקד הסתכמו ב-100 מיליון דולר. היא מנהלת נכסי תוכן דיגיטליים בהיקף של 1.5 מיליארד גולשים בשנה, בתחומי הלייף סטייל, התיירות, הספורט, הבידור ועוד. הפלטפורמה של פאבפלאס מאפשרת ניתוח בזמן אמת של אפקטיביות התוכן ואופטימיזציה עבורו, על בסיס רווחיות וכדאיות כלכלית. בכך היא מאפשרת למקבלי ההחלטות לבצע השקעות ממוקדות בבניית קהל איכותי עם החזר השקעה (ROI) חיובי בטווח זמן קצר.

קלירפייר מתמחה בעולמות הפרפורמנס ומשרתת שורה של גופי תוכן. החברה הוקמה על ידי סוניל אברהם וג'יגנש שאה, ופיתחה מערכות לייעול קמפיינים פרסומיים בדיגיטל בהתבסס על תוצאה. קלירפייר היא חברה גלובלית ורכישת פאבפלאס היא הרכישה הגדולה ביותר שלה בישראל.

"ישראל נחשבה תמיד לפורצת דרך עולמית בתחומי האד-טק, והרכישה הנוכחית תסייע לנו לספק מטריית פתרונות רחבה עבור לקוחותינו ותאפשר לנו להתרחב לשווקים חדשים", אמר אברהם. "הצוות של פאבפלאס מביא עמו חדשנות יוצאת דופן וראייה רעננה ולא שגרתית לשוק שיווק התוכן", הוא הוסיף, וציין שקלירפייר בוחנת רכישות נוספות בישראל בתקופה הקרובה.

בר-טור ציין כי "תחום האד-טק מאופיין בשנים האחרונות בצמיחה מתמדת ובמיזוגים רבים. הלקוחות שלנו מצפים לקבל את כל השירותים באיכות גבוהה ותחת גג אחת. מצאנו בצוות של קלירפייר שותפים לדרך ולתפיסת העולם, וביחד נצמח בקצבים גבוהים יותר ונפרוץ לעולמות תוכן חדשים".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים