דיווח: Airbnb תפסיק להציע מקומות אירוח בסין

על רקע הסגרים המתמשכים בסין החליטה חברת שיתוף הבתים לסגור את פעילות האירוח במדינה, שהנתח שלה התכווץ ל-1% בלבד מהכנסות Airbnb

סוגר את היצע האירוח בסין. מנכ"ל Airbnb, בריאן צ'סקי. עיבוד ממוחשב.

Airbnb תסגור את רשימת מקומות האירוח שלה בסין, כך לפי דיווח שפורסם ב-CNN המתבסס על מקור המקורב לנושא. אותו מקור ציין, כי החברה קיבלה את ההחלטה בשל הסגרים שמפעילה סין כבר שנתיים, "בלי סוף באופק" שמובילים לירידה בעסקים ולאילוצי תפעול "יקרים ומורכבים".

חברת שיתוף הבתים תפסיק להציע בתים ודירות בסין החל מהקיץ הקרוב, אם כי לא תפסיק את פעילותה במדינה לחלוטין. החברה תמשיך להחזיק משרד בבייג'ינג, כשמאות העובדים שלה יתמקדו בתיירות יוצאת ובפרויקטים גלובליים.

סין היא עדיין אחת המדינות היחידות על כדור הארץ שנוקטת מדיניות "אפס קורונה". רק בשבועות האחרונים הפעילה סין סגרים בעשרות ערים. מדיניות זו פגעה קשות בכלכלה ושיבשה כמעט כל תחום עסקי – החל מהיי-טק ועד צריכה. רק באחרונה פורסם, כי אפל שוקלת להעביר את הייצור מסין לאזורים אחרים בעולם בשל הסגרים המתמשכים.

סין נחשבת לשוק הגדול בעולם לתיירות יוצאת, אבל מאז תחילת המגיפה חוותה המדינה ירידה חדה בתנועה, וגם נסגרה לרוב הנוסעים הבינלאומיים.

לדברי המקור המצוטט בידיעה, העסקים המקומיים של Airbnb, שאירחה כ-25 מיליון אורחים מאז 2016, התכווצו לנתח של 1% בלבד מהכנסות החברה בשנים האחרונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים