Kesh: הארנק הדיגיטלי שלא מחובר לחשבון בנק

חברת הפינטק נימה השיקה את שירות Kesh – חשבון כספים דיגיטלי, המאפשר שירותים פיננסיים ללא צורך בחשבון בנק וגם הנפקת כרטיס אשראי בינלאומי

מימין: משה קמחי ויובל גבעון, מייסדי נימה

חברת הפינטק הישראלית נימה (Neema) מבית ביטוח ישיר, בנק דיסקונט ובנק הפועלים, השיקה אתמול את שירות Kesh – חשבון כספים דיגיטלי, המעניק שירותים פיננסיים מתקדמים ללא צורך בחשבון בנק. השירות יאפשר, בין היתר, פתיחת חשבון דיגיטלי בכמה צעדים פשוטים, דרך אפליקציה, ולאחר מכן העברת כספים בארץ (לחשבונות Kesh ולחשבונות בנק), הנפקת כרטיס ויזה בינלאומי בלחיצת כפתור ועוד.

שירות Kesh מאפשר ליצור חשבון דיגיטלי, אשר לא מחובר לבנק, כאמור, ללקוחות כל הבנקים וגם למי שאין לו חשבון בנק. בהמשך, Kesh יאפשר שירותים נוספים, כמו חיבור לעסקים, "קנה עכשיו, שלם אחר כך" ועוד.

משה קמחי, מנכ"ל נימה, אמר, כי "נימה קמה מתוך הבנה אמיתית שבשביל ליהנות משירותים פיננסיים בסיסיים לא צריך חשבון בנק. Kesh מהווה אבן דרך חשובה לא רק במפת הדרכים האבולוציונית של נימה, אלא של כל ההתנהלות הפיננסית-בנקאית של אזרחי המדינה. Kesh מבשר על בואה של מהפכה בגישה הפיננסית-בנקאית בישראל, התקדמות מהעולם הבנקאי המסורתי ומעבר לחשבון דיגיטלי, שלא מחובר לבנק, לניהול כלכלת הבית האישית של כל לקוח".

Kesh הוא הכלי הפיננסי השני שפיתחה נימה. הכלי הראשון שפיתחה החברה הינו חשבון דיגיטלי המיועד עבור אוכלוסיית העובדים הזרים בישראל. השירות פועל בישראל זה שש שנים ומאפשר לעובדים זרים להעביר כספים לבני משפחתם בחו"ל וגם העברת כספים בינם לבין עצמם ללא צורך בחשבון בנק ישראלי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלברט

    האם ניתן להטעין את הכרטיס במטבע זר לשימוש בחו"ל

אירועים קרובים