"הטרנספורמציה הדיגיטלית יכולה – וצריכה – להיות סביבתית"

"יש לוודא שהייעול של התהליכים התפעוליים נעשה באופן שתומך בשימור הסביבה - זה נכון לכדור הארץ ולא פחות מכך לארגונים שפועלים באופן זה", אמר דיוויד סנז, מנהל פתרונות בכיר לאזור המזרח התיכון בסרוויס נאו

דיוויד סנז, מנהל פתרונות בכיר לאזור המזרח התיכון בסרוויס נאו.

"הטכנולוגיה הופכת להיות מרכיב יותר ויותר קריטי בהצלחה העסקית, ובהתאמה, הציפיות מהמנמ"ר גדלות באופן מעריכי. בעבר, המנמ"ר היה טכנולוג מצטיין, ואילו כיום הוא ממצב את עצמו כמוביל דעה, חדשני ובעל חזון עסקי. במסגרת הטרנספורמציה הדיגיטלית שאותה עובר כל ארגון, בכל גודל ומכל מגזר פעילות, יש לוודא שהייעול של התהליכים התפעוליים נעשה באופן שתומך בשימור הסביבה – זה נכון לכדור הארץ ולא פחות מכך לארגונים שפועלים באופן זה. אלה מקבלים מכך תועלות תפעוליות וכספיות", כך אמר דיוויד סנז, מנהל פתרונות בכיר לאזור המזרח התיכון בסרוויס נאו.

סנז היה דובר המפתח בכנס שערך הסניף הישראלי של ענקית היישומים בענן. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') במלון NYX בהרצליה, בהשתתפות נציגים של יותר מ-100 לקוחות של החברה.

לדבריו, "למנמ"רים שמובילים תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית יש הזדמנות להפציע בקדמת הבמה, לתפוס מקום של כבוד בהנהלת הארגון – ולהשפיע על חוויית העובד וחוויית הלקוח. זאת, על ידי שינוי של מנגנוני התפעול בארגון, מיכון ודיגיטיזציה של תהליכי עבודה. כך, המנמ"ר.ית ת.יוביל את הארגונים שלו.ה לביצועים טובים ורבים יותר, ולהצלחה עסקית".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

סביבתי, חברתי וממשל

סנז הציג את מערך הפתרונות שסרוויס נאו השיקה בתחילת השנה, שעונה לתפיסת ESG – ראשי תיבות של סביבתי, חברתי וממשל. לפי תפסיה זו, על כל ארגון לממש את יחסו לסביבה, בהתאם למדדים שהוא רוצה לעמוד בהם בשלושת התחומים הללו. כמו כן, ציין, "פעילות בשלושה תחומים אלה תניע עסקים להיות לא רק ירוקים יותר – אלא גם מוסריים".

"בתחילת השנה השקנו את ServiceNow Impact – פתרון תוכנה שמסייע ללקוחות הארגוניים להאיץ את ההחזר על השקעותיהם בטרנספורמציה דיגיטלית", ציין סנז. "השירות, שיושב על גבי הפלטפורמה שלנו, משלב המלצות מבוססות בינה מלאכותית, הנחיית מומחים, תמיכה טכנית וכלים – כשהכול נועד על מנת ליצור חוויה דיגיטלית מותאמת אישית".

"מה שמייחד את השירות הוא היכולת למדוד את ההשפעה של כל מעשה סביבתי – הן בהיבט התפעולי והן בממד החיסכון. ארגונים רבים לא מודעים לכך שעבודה באופן ירוק משמעה גם צמצום ההוצאות התפעוליות", אמר.

"הכלי", הסביר, "נועד לצמצם את הפער הקיים בארגונים בין היעדים הסביביתיים למימוש שלהם. הוא מספק המלצות ותובנות מותאמות אישית, תמיכה טכנית וכלים, הכשרה והסמכות מבוססות תפקידים, ואימון על ידי מומחים – כאשר הכול מועבר בדיגיטל".

"המאבק למען איכות הסביבה הוא לא פשוט ונוגע בכל חלקי הארגון", סיכם סנז. "אנחנו מספקים יכולת לחיבור איי מידע נפרדים, עם מיכון תהליכי עבודה ידניים ורבים ועם נראות שמצביעה על ההשפעה המצטברת של עבודה סביבתית. מוצר הקיימות שלנו מספק יכולת לבנות אסטרטגיה סביבתית, לנהל אותה, לדווח עליה ולממש אותה באופן מוכלל. כך אפשר למדוד יעדים מול ביצוע – ולצמצם פערים. בדרך זו, ארגונים יכולים הן לחסוך בהוצאות והן להיות ירוקים. כל ארגון יכול, וצריך, להשפיע לחיוב על הסביבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים