בוז אלן המילטון תספק הגנת סייבר לנאס"א ביותר מ-600 מיליון דולר

החברה תספק את השירותים למשרד המנמ"ר של נאס"א לפחות עד ספטמבר בשנה הבאה - ואולי אף במשך יותר משמונה שנים ● לא נמסר מי היו המשתתפות האחרות במכרז, אולם במכרזים פדרליים רבים היא מתמודדת מול לוקהיד מרטין

מכרז הגנת סייבר. נאס"א

בוז אלן המילטון (Booz Allen Hamilton) תספק פתרונות ושירותי הגנת סייבר לנאס"א, לאחר שהתמודדה – וזכתה – במכרז CyPrESS; כך פורסם אתמול (ד'). עלות החוזה עומדת על 622.5 מיליון דולר. לא פורסם מי היו קבלניות הביטחון והאבטחה האחרות שהתמודדו במכרז.

בהתאם לתנאי העסקה, בוז אלן המילטון תספק פתרונות ושירותים ארגוניים לאבטחת סייבר והגנת הפרטיות עבור משרד המנמ"ר של נאס"א. שירותים אלה כוללים ניטור מתמשך ואיתור של איומי סייבר ואבטחת מידע, תגובה לאיומים ולאירועי סייבר, וניהול פגיעויות.

מומחים ציינו כי ייחודיותו של המכרז היא בשילוב של למידה הקשורה להגנת הסייבר ולשמירת הפרטיות, תוך חיבורה למערכות IT רבות, במרכזים שונים ומארגונים רבים. המכרז, אמרו, הוא הפעם הראשונה שבה סוכנות החלל האמריקנית עורכת חוזה לאספקת שירותי הגנת הסייבר והפרטיות באופן כלל ארגוני.

נאס"א אישרה את הדיווח וציינה שבוז אלן המילטון תחל לספק לה את השירותים שלה בסוף החודש הנוכחי, ותעשה זאת עד סוף ספטמבר 2023, עם ארבע אופציות להארכה, עד ספטמבר 2030.

מתחרה של לוקהיד מרטין

קבלנית הביטחון בוז אלן המילטון מתמודדת על פרויקטים ביטחוניים רבים מול לוקהיד מרטין, ריית'און ועוד – כולן ספקיות מוכרות של הפנטגון, ולכולן חטיבות טכנולוגיה מתקדמות. בין השאר, היא מפתחת, יחד עם צבא ארצות הברית, מכשור של מציאות מדומה לטובת הדמיות של תרגילים ואימונים צבאיים.

לצד פעילויות ייעוץ, לחברה יש גם קווים של ציוד קצה, מחשבים ומכשירי טאבלט מוקשחים, ועוד. הצבא האמריקני הוא לקוח ענק שלה, ובנוסף לפיתוחים המשותפים, הוא רכש ממנה טאבלט שניתן להשמיד מרחוק – גם כשהוא כבוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים