פרסום ראשון

AWS תשמש ספקית הענן של לקוחות בזק

גורמים בשוק העריכו, כי כבר בתוך שנה בזק תעלה לענן של אמזון מאות לקוחות

הנפקות מוצלחות. בזק

בזק תצטרף לרשת השותפים של אמזון ווב סרביסז, AWS, ותבנה ותטמיע פתרונות ושירותי אינטגרציה חדשים בענן ללקוחותיה בנוסף על אלו הקיימים. גורמים בשוק העריכו, כי כבר בתוך שנה בזק תעלה לענן של אמזון מאות לקוחות.

בשל הפעילות המשותפת, בזק תציע ללקוחותיה פתרונות חדשים, הכוללים  שירותי מיטוב של דטה סנטר, יכולות אחסון והתאוששות מאסון, אבטחת מידע, שרידות וקישוריות פנימית.

לדברי דודו מזרחי, מנכ"ל בזק, "בחרנו ב-AWS כספקית שירותי הענן של הקבוצה. בעזרת AWS נוכל להציע שירותים חדשים, אשר ישלבו בין היתרונות של AWS כספקית גלובלית של שירותי ענן, עם העוצמות שלנו באספקת שירותי תקשורת לארגונים עסקיים בישראל". מזרחי הוסיף כי "המעבר לענן טומן בחובו יתרונות רבים, ביניהם הפעלה של מערכות אבטחה, מנגנוני גיבוי, עדכוני גרסה אוטומטיים ומתן הרשאות לשירותים וליישומים בהתאם לפעילויות המבוצעות על ידי המשתמשים. ההזדמנות להגדיל את עוצמות המחשוב ועיבוד הנתונים במקביל להתרחבות של העסק, ורצונם של הלקוחות לחסוך בהוצאות הכרוכות ברכישה ובתחזוקה של שרתים פיזיים – מעודדים את הלקוחות לעבור לענן. זאת, לצד הצורך במומחים, אשר יעזרו להם בביצוע המעבר באופן נגיש ונוח". הוא סיים בציינו כי "באמצעות הענן של AWS  נציע ללקוחותינו מערך חדש של פתרונות עסקיים מאובטחים, ושירותי  ערך מוסף, המשלימים את פתרונות התקשורת והרשת שלנו – לצד פונקציונליות נוספת, גמישות מוגברת, אבטחה משופרת וגישה מאובטחת לרשת הליבה של העסק וממנה, עם רמת שרידות גבוהה".

לדברי הראל יפהר, מנהל הפעילות של AWS ישראל: "בזק תסייע לאלפי עסקים לעשות שימוש מיטבי בטכנולוגיות הענן ולהנות מהיתרונות של תשתית AWS . כך, היא תאפשר להם להיות חדשנים, ליהנות מגמישות גבוהה יותר של משאבי המחשב שלהם ולחסוך בעלויות פיתוח ותשתיות מחשוב".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מה זה אומר???

    הרבה מלל בלי משמעות. איזה ערך אמיתי יקבלו הלקוחות? לדעתי רק מדובר על איתות שבזק לא כבולה ל-AZURE לאחר רכישת CloudEdge (דרך בזק בינ"ל), ושהם רלוונטיים ל"נימבוס", פרויקט הענן הגדול בשיתוף גוגל ואמזון. המכרז נסגר, הזוכים הוכרזו ובמשרדי ממשלה וגופים ציבוריים שונים – החלו תהליכי תכנון מעבר בין מתשתיות On prem ל-AWS או GCP, ובין מ-Azure ל-GCP או AWS.

  2. כבודי

    יפה מאוד ובהצלחה לבזק - יכבשו את השוק

אירועים קרובים