"סנכרון המערכות ונראות – מענה לגידול באיומים"

"כל מנהל אבטחה, בכל ארגון מכל מגזר תעשייה, נדרש ליכולת תגובה בזמן אמת לאירועי IT, לצד נראות; רק כך הוא יוכל לספק הגנת סייבר ראויה", אמר לורן דודרה-ויניה, סמנכ"ל אזור דרום EMEA באקסקלוסיב נטוורקס

לורן דודרה-ויניה, סמנכ"ל אזור דרום EMEA באקסקלוסיב נטוורקס.

"היקף איומי הסייבר גדל, וכך גם המורכבות והתחכום שלהם. כל מנהל אבטחה, בכל ארגון מכל מגזר תעשייה, נדרש ליכולת תגובה בזמן אמת לאירועי IT, לצד נראות. רק כך הוא יוכל לספק הגנת סייבר ראויה", כך אמר לורן דודרה-ויניה, סמנכ"ל אזור דרום EMEA באקסקלוסיב נטוורקס.

דודרה-ויניה דיבר בכנס שערך היום (ב') הסניף הישראלי של חברת ההפצה הגלובלית, בהפקת אנשים ומחשבים, באולם האירועים איסט בתל אביב, בהשתתפות נציגים מיותר מ-200 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדבריו, "כל מנהל אבטחה חייב לדעת מה קורה אצלו. אם הוא מתקשה לראות, לא יהיה ביכולתו להגיב באופן הנכון. עליו לוודא שיש לו מבנה מודרני וראוי של רכיבי אבטחה בשכבות החומרה, התוכנה והתשתיות, שפועלות באופן משולב. זאת, לטובת סנכרון בין הטכנולוגיות השונות. כך הוא יצליח להתמודד עם הגידול בריבוי האיומים".

"הנראות צריכה להיות בכל רמה – לא כמו בעבר, שאז היא הייתה ברמת המבואות והפרוטוקולים", הוסיף דודרה-ויניה, שמשמש גם כמנכ"ל הסניף הצרפתי של אקסקלוסיב נטוורקס. "על מנהלי האבטחה לדעת אילו שימושים נעשים על ידי אילו משתמשים בארגונו – ברמה האפליקטיבית".

"אנחנו מתמחים בעולמות התוכן של הגנת הסייבר, ומסייעים לארגונים ולמנמ"רים שלהם לצלוח בשלום את המסע הדיגיטלי – מסע שכל ארגון מחויב לו", אמר. "אנחנו עושים זאת עם מתן גישה לשותפים, ללקוחות ולמשתמשים – לטכנולוגיות הטובות והחדשניות ביותר הקיימות, עם יכולת בחירה ביניהן. אקסקלוסיב נטוורקס מביאה את הטכנולוגיות הללו דרך שותפים, חברות אינטגרציה וספקיות שירות, ומספקת להן מעטפת, שכוללת גם הסמכות והדרכות". הוא ציין שהחברה מפיצה בישראל, "מתוך 50 החברות הגלובליות שאנחנו מייצגים, בין השאר את הפתרונות של פורטינט, אינפובלוקס, ת'אלס, אריסטה, סנטינל וואן ומנדיאנט (לשעבר פייראיי)".

"תמכור מקומי, ועשה זאת בקנה מידה עולמי"

"על מנת לספק מענה הולם ללקוחות", אמר דודרה-ויניה, "נדרשים יחסים ארוכי טווח ועמוקים עם השותפים, כמו גם עם ספקיות הסייבר וה-IT. רוב החברות שאותן אנחנו מייצגים הן מובילות שוק או הטובות בתחומן. כך, אנחנו מסייעים לאינטגרטורים להטמיע אצל הלקוח הסופי את הטכנולוגיה המתאימה לו ביותר. פיתחנו מודל שנקרא 'תמכור מקומי, ועשה זאת בקנה מידה עולמי'. המודל מתמקד בלקוח ובאינטגרטור המקומיים – עם שירות ותמיכה עולמיים. אנחנו חושבים גלובלי, אבל לא מנחים את הסניפים המקומיים כיצד לעבוד. מה שאנחנו עושים הוא להתוות חזון לעתיד הטכנולוגיה, בתחומים חדשים או מתקדמים".

הוא סיכם באומרו כי "אקסקלוסיב נטוורקס לא עונה להגדרה הישנה של מפיצה כ-'מזיזת קופסאות', אלא היא מפיצה בעלת ערך מוסף בכל מה שסביב המוצר או השירות – הכרה טכנולוגית, ליווי צמוד ותמיכה סביב השעון. כך, למשל, היא מעניקה תמיכה לחברות היי-טק ישראליות גלובליות".

קרן כוכבי-צבי, מנכ"לית אקסקלוסיב נטוורקס ישראל.

קרן כוכבי-צבי, מנכ"לית אקסקלוסיב נטוורקס ישראל. צילום: נדב כהן יהונתן

קרן כוכבי-צבי, מנכ"לית אקסקלוסיב נטוורקס ישראל, אמרה באירוע כי חברת ההפצה הגלובלית "פועלת ברובה בעולם אבטחת הסייבר ומסייעת לארגונים להאיץ את המעבר לעולם דיגיטלי, ולעשות זאת באופן פשוט ומאובטח".

"הגישה הייחודית שלנו להפצה", ציינה, "מבדלת אותנו, ומעניקה ללקוחות ולשותפים יותר הזדמנויות והיצע חדשני של פתרונות לעומת חברות הפצה מקומיות: אנחנו מביאים ללקוחות המקומיים את הידע והניסיון הגלובלי שלנו, שנצבר בחברה לטובת גידול מתמיד בהיצע המוצרים ושיפור חווית השירות ללקוח. יש ספקיות IT שאין להן נציגות בישראל, ואנחנו משמשים כזרוע שלהן כאן, ומספקים תמיכה מקצה לקצה במכירות, שירות ותפעול".

לסיכום אמרה כוכבי-צבי כי "הגידול בכמות הפרויקטים והיצרנים הביא לגידול בכוח האדם בחברה: גייסנו עוד אנשי מכירות ומנהלי מוצר בעלי ניסיון רב בעולמות הסייבר – דבר שיאפשר לנו לעשות השנה קפיצת מדרגה נוספת".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים