"אין בעולם מי שיכול להתמודד עם 2,618 ספקיות הגנה"

"בכל ארגון יש בממוצע עשרות פתרונות סייבר - מה שגורם לחוסר יכולת לנהל את מערך האבטחה ביעילות, ולכן העולם הזה יעבור קונסולידציה משמעותית", אמר דניס פראן-אייכנבאום, סגן נשיא לפיתוח עסקי באקסלוסיב נטוורקס

דניס פראן-אייכנבאום, סגן נשיא עולמי לפיתוח עסקי ושותפויות באקסלוסיב נטוורקס.

"איומי הסייבר הולכים וגדלים, וכך גם משטחי התקיפה הפוטנציאליים בארגונים. אלא שלמרבה הצער, אלה לא הדברים היחידים שגדלים: יש בעולם 2,618 ספקיות הגנת סייבר ואבטחת מידע. אין ולו מנהל אבטחת מידע ארגוני אחד שיכול להתמודד, ובהצלחה, עם כולן", כך אמר דניס פראן-אייכנבאום, סגן נשיא עולמי לפיתוח עסקי ושותפויות באקסלוסיב נטוורקס.

פראן-אייכנבאום היה דובר המפתח בכנס שערך היום (ב') הסניף הישראלי של חברת ההפצה הגלובלית, בהפקת אנשים ומחשבים, באולם האירועים איסט בתל אביב, בהשתתפות נציגים מיותר מ-200 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדבריו, "כמות הספקיות היא אחד האתגרים הבולטים שניצבים מול כל מנהל אבטחה. בכל ארגון יש בממוצע עשרות פתרונות סייבר, מחברות שונות, שפעמים רבות הם לא מסונכרנים. המצב הזה גורם לסיבוכיות ולחוסר יכולת לנהל את מערך האבטחה בצורה הרמונית ויעילה. לכן, עולם הגנת הסייבר יעבור איגום (קונסולידציה) רציני בשנים הבאות".

עוד אתגרים שניצבים בפני מנהלי האבטחה

"אנחנו נמצאים במלחמה. לא תמיד רואים או שומעים עליה, אבל לעתים בהחלט כן, כמו במקרה של מלחמת הסייבר שיש כיום במזרח אירופה, בד בבד עם המלחמה הפיזית שבין רוסיה לאוקראינה. לכן, אין זה מקרה שהגידול באיומי הסייבר, לצד השינויים בדפוסי העבודה העולמיים בשל מגפת הקורונה, העלו את חשיבות הגנת הסייבר בארגונים. לפי גרטנר, ההשקעה בתחום היא בראש סדר העדיפויות של הנהלות ארגונים, מנמ"רים ומנהלי אבטחת מידע – יותר מאשר השקעות בעולמות הרישות, האחסון והתשתיות", ציין פראן-אייכנבאום.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

הוא אמר ש-"כל מנהל אבטחה, בכל ארגון, מכל מגזר ובכל סדר גודל, ניצב בפני כמה וכמה אתגרים, בנוסף לכמות הרבה של ספקיות הפתרונות. האתגרים הנוספים הם: האיום הפנימי; הגידול במשטחי התקיפה; העלייה בהיקף האיומים, כמו גם המורכבות והתחכום שלהם; הצורך במניעת סיכונים בעולם הדיגיטל; הפגיעות בשרשראות האספקה; וכן ריבוי טכנולוגיות ההגנה והמורכבות שבחיבור ביניהן. לצד הגנת הנתונים ומניעת חדירת גורמי איום נדרשות הגנות על תחנות הקצה, אבטחת מידע בעולם ההיברידי, הגנה למצבים של עבודה מרוחקת, מהמשרד ומהבית, אבטחה משולבת של הדטה סנטר המקומי ועומסי העבודה בעננים הציבוריים, ומניעה של איומים בעולמות הקרובים לאבטחה – הונאות, פרטיות וניהול סיכונים".

"ישראל מהווה הזדמנות אסטרטגית עבור אקסקלוסיב נטוורקס"

אקסקלוסיב נטוורקס עוסקת בעולמות ההפצה הגלובלית. לחברה יש נציגויות ב-43 מדינות והיא נוכחת באופן עקיף ביותר מ-170 מדינות. יש לה חמישה מרכזים לוגיסטיים במקומות שונים בעולם, והיא פועלת מול ועם יותר מ-21 אלף שותפות מקומיות וגלובליות, מעל 10,000 מהנדסים, רובם בתחום האבטחה, ומאות חברות טלקום וספקיות שירות, ביניהן וויפרו, AT&T, נוקיה, פוג'יטסו, אורנג', וודפון וטלפוניקה. פראן-אייכנבאום ציין כי "90% מ-50 הטכנולוגיות והספקיות שאותן אנחנו מייצגים הן בעולמות אבטחת המידע והגנת הסייבר, לרבות בענן. החברה הונפקה בבורסת יורונקסט, והמחזור שלה לשנתה הכספית 2021 עמד על 3.3 מיליארד יורו".

"פתחנו את הסניף הישראלי שלנו לפני יותר משנתיים", ציין, "בעקבות רכישה שביצענו של פעילות חברת הפצה מקומית. אנחנו מאמינים בשוק הישראלי, בלקוחות ובשותפים כאן. ישראל מהווה הזדמנות אסטרטגית עבורנו, בין השאר בשל העובדה שחלק ניכר מטכנולוגיות הגנת הסייבר העולמיות מפותחות בה. נמשיך להשקיע בסניף המקומי, כדי להעמיק את החדירה שלנו לשוק. להערכתי, היקף הפעילות של הסניף שלנו בישראל יצמח השנה ב-25%".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים