קומבוקס הישראלית הטמיעה בשגריר מערכת לזימון גרר בווטסאפ

שגריר, המעניקה שירותי דרך וגרירה לכ-1.4 מיליון מנויים בישראל, הודיעה על השדרוג, המנוהל באמצעות "עוזר דיגיטלי אישי" - בוט חכם שמספק מענה מיידי 24/7 ● הפרויקט ארך שנה ומוערך במאות אלפי ש'

גור מאור, מנהל מערכות המידע בקבוצת שגריר.

קבוצת שירותי הרכב שגריר הודיעה כי תאפשר ללקוחותיה להזמין גרר ושירותי דרך באופן עצמאי בווטסאפ, עד מיקומם המדויק ובכל שעות היממה. השירות יתנהל באמצעות הטכנולוגיה של חברת התוכנה הישראלית קומבוקס (CommBox).

השדרוג במערכות שגריר מתאפשר, לראשונה בישראל, הודות לטכנולוגיה חדשנית של חברת התוכנה הישראלית קומבוקס, שפיתחה פלטפורמת תקשורת לקוחות רב-ערוצית דיגיטלית לארגונים ומוקדי שירות. הבוט שפיתחה קומבוקס ושהוטמע בשגריר לאחר שנה של פיתוח – בפרויקט שהסתיים בחודש אפריל, ושהיקפו לא נמסר לפרסום אך גורמים בשוק מעריכים במאות אלפי שקלים – מחובר גם למאגר הרכב הממשלתי וגם למערכות התפעול של שגריר. הדבר מאפשר לשגריר לבצע אימות של זהות הלקוח ופרטי הרכב בזמן אמת, תוך שמירה על אבטחה מקסימלית.

קבוצת שגריר שירותי רכב, ספקית מובילה במתן שירותים לחברות הביטוח ושיתוף והשכרת רכבים, אשר מעניקה שירותי דרך וגרירה לכ-1.4 מיליון מנויים בישראל, הודיעה על השדרוג החדשני, המנוהל באמצעות "עוזר דיגיטלי אישי" – בוט חכם המספק ללקוחות מענה מיידי בכל שעות היממה.

מרגע הפנייה לשגריר בווטסאפ, לקוחות מתבקשים להזין פרטים בסיסיים בנוגע לרכב והתקלה בו, הכוללים את מספר הרכב, שם, מיקום, אפיון התקלה ויעד הגרירה, ולאחר מכן שולחים את מיקומם בווטסאפ. הפרטים מועברים באופן אוטומטי לרכב השירות הקרוב והזמין, שמגיע בהקדם ליעד ומטפל ברכב, או מעביר את הרכב למוסך או כתובת שבחר הלקוח.

לדברי החברות, מדובר בשינוי מציאות של ממש עבור הצרכן הישראלי. אם בעבר צרכנים נאלצו לנהל שיחה עם מוקד שירות הלקוחות כדי להזמין גרר, כעת בשגריר מאפשרים למנויי החברה לנהל בעצמם את התהליך ולקבל מענה לבקשותיהם בתוך שניות, מבלי להמתין לנציג. נציגי השירות של שגריר יהיו זמינים ללקוחות דרך ווטסאפ או המוקד הטלפוני בעת הצורך.

טל שובל, מנהלת פרויקטים ותחום דיגיטל של קבוצת שגריר.

טל שובל, מנהלת פרויקטים ותחום דיגיטל של קבוצת שגריר. צילום: הילה דיין

"סטנדרט חדש בעולם שירותי הרכב"

גור מאור, CIO, קבוצת שגריר: "זו המשך המהפיכה השירותית הדיגיטלית בעולם שירותי הרכב, אותה מובילה שגריר בשנים האחרונות. חווית הזמנת שירותי רכב הופכת אישית, דיגיטלית מהירה וקלה מאי פעם. החיבור שלנו לקומבוקס הוא טבעי ומתבקש, ואנו רואים בטכנולוגיה שלה כלי מרכזי וחשוב ביצירת סטנדרט חדש בעולם שירותי הרכב. שילוב הטכנולוגיה של קומבוקס עם אפליקציה יומיומית זאת מאפשרת לנו לתת ללקוחות שלנו שירות מהיר ואיכותי. כהכנה לצורך העניין, פיתחנו API – שכבת ממשקים רחבה שמנגישה את מערכות השירות התפעוליות לעולם הווטסאפ – השתמשנו בשירותי ענן שונים, שמהווים ארגז כלים זמין ונוח לשיפור התוצר הסופי".

טל שובל, מנהלת פרויקטים ותחום דיגיטל של קבוצת שגריר: "באמצעות שיתוף הפעולה עם קומבוקס, אנו מביאים ללקוחותינו חוויית שירות שונה. מדובר בפלטפורמת רב-ערוצית, המאפשרת ללקוחותינו לפנות אלינו במגוון ערוצים דיגיטליים לבחירתם, מכל מקום ובכל זמן שנוח ללקוח, עם מענה 24/7. אנו מספקים שירותי חירום ללקוחות, שממילא נמצאים בסיטואציה לא נעימה ואף קשה לעיתים, ומתוך כך, חשוב לנו לתת שירות מהיר וממוקד מכל פלטפורמה שיבחרו".

אלי ישראלוב, מנכ"ל ומייסד משותף בקומבוקס: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם שגריר, המאפשר לחברה להעניק ללקוחותיה שירותי רכב מתקדמים בדיגיטל עם בוטים ונציגים, תוך שמירה על המגע האנושי. מאז החל לפעול השירות כפיילוט, הבוט שלנו טיפל באלפי הפניות של לקוחות שגריר. כשותפים הרשמיים של ווטסאפ בישראל, חרטנו על דגלנו להוביל את מהפיכת השירות בווטסאפ בכלל הסקטורים, ואנו מזהים כי ווטסאפ משמשת מנוע צמיחה מרכזי עבור לקוחותינו בישראל ובעולם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קובי

    הבוט תכלס לא באמת עושה את רוב הפעולות והוא גם די איטי... בסוף צריך עדיין נציג אנושי.. בזבוז כסף של שגריר..תשקיעו ביותר נהגים ואתר איכותי שהלקוח יכול לבחור בדיוק מה הוא רוצה..למי יש כוח לדבר עם איזה בוט עייף

אירועים קרובים