דפי זהב תאפשר לעובדיה לגלוש ברשתות חברתיות – בכפוף לאמנת שימוש

באמנה מפורט באילו נושאים מתבקשים העובדים שלא לעסוק, בהם מסירת מידע על פעילות שוטפת בחברה, חשיפת תוכניות ופרויקטים הנמצאים בפיתוח עסקי והתבטאויות בנושאים כספיים של דפי זהב, לקוחותיה וספקיה ● לדברי ההנהלה, הדבר נעשה בשל האמון שהיא מביעה בעובדים

בזמן שארגונים רבים חוסמים את הגישה לבלוגים, אתרים שונים ורשתות חברתיות, הודיעה השבוע הנהלת דפי זהב לעובדיה, כי הם יכולים לגלוש לכל אתר ורשת חברתית ולקחת בהם חלק פעיל מכל מחשב בחברה. זאת, במסגרת אמנת שימוש במדיה חברתית שהפיצה החברה לעובדים, לאחר שגיבשה בשבועות האחרונים את תכניה בשיתוף צוות האינטרנט והתוכן של החברה.

במכתב מקדים לאמנה כתבה ההנהלה, כי "החברה רואה בעובדיה את השגרירים הטובים ביותר שלה, ומתוך אמון בהם והבנה, כי שיתוף מקוון מהווה כלי אינטראקציה מרכזי, שבאמצעותו עסקים וגולשים מתעדכנים, מעבירים מסרים אלקטרוניים, מחליפים מידע ומפרסמים את שירותיהם, אין הצדקה להגביל ולמנוע את הגישה לאתרים אלה".

האמנה מתייחסת לזהות ולחיבור שייעשה בין השימושים הפרטי והעסקי, ולכן, נכתב בה שנדרשות תשומת לב והקפדה על הדברים הנאמרים ונכתבים בהן. באמנה מפורט באילו נושאים מתבקשים העובדים שלא לעסוק, בהם מסירת מידע על פעילות שוטפת בחברה, חשיפת תוכניות ופרויקטים הנמצאים בפיתוח עסקי, התבטאויות בנושאים כספיים של דפי זהב, לקוחותיה וספקיה, וכן התבטאויות בלתי מכובדות כלפי מתחרי החברה וכלפי עמיתים לעבודה.

בנוסף, שיתפה הנהלת החברה את העובדים במדיניות פעילותה ברשתות החברתיות ובפרטי חשבונות שהיא מתחזקת. הם התבקשו להימנע מלבחור לעצמם כינויים המשלבים את שם החברה או אחד ממותגיה, ולהקפיד על יצירת חשבונות פרטיים בלבד.

זאב גרובר, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של דפי זהב, אמר, כי "ככל הידוע לנו, דפי זהב היא החברה היחידה המאפשרת לכל עובדיה גישה פתוחה לשימוש ברשתות החברתיות. כחברה שחלק ניכר מפעילותה מתקיים ברשת, זו החלטה מתבקשת, גם אם מבחינה ארגונית-ניהולית היא מעלה שאלות רבות בנוגע למידת הזמן שיופנה לכך על חשבון שעות העבודה  ועל התוכן שעלול להיחשף". הוא הוסיף, כי "בסופו של דבר, אנחנו נותנים אמון מלא בעובדי החברה, ועם הבהרת הדגשים, אנחנו משוכנעים שמהלך זה יתרום משמעותית להוויה הפנים ארגונית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים