פלייטיקה ממשיכה לצמוח: הרווח הנקי זינק ב-133%

הרווח הרבעוני של החברה זינק בשיעור תלת ספרתי, אולם ההכנסות עלו בשיעור חד ספרתי ● רוברט אנטוקול, מייסד ומנכ"ל פלייטיקה, הודה לעובדים שהיא מעסיקה באוקראינה "על החוסן שלהם" בתקופה של מלחמה

רוברט אנטוקול, מנכ"ל פלייטיקה.

ענקית הגיימינג הישראלית במקורה פלייטיקה פרסמה אתמול (ג') תוצאות כספיות חיוביות, במיוחד בכל הנוגע לרווח הנקי. לעומת זאת, ההכנסות גדלו בשיעור חד ספרתי "בלבד". שוק ההון הגיב לתוצאות החיוביות בעליות שערים – אם כי קצת מאוחר: בעוד שאתמול מניית החברה שמרה פחות או יותר על השער שלה, היום היא פתחה את יום המסחר בעלייה חדה של יותר מ-5%. מדובר בהיפוך מגמה, שכן בחמשת הימים האחרונים המניה שלה ירדה בוול-סטרט במעל 27%.

על פי הדו"חות הכספיים, ההכנסות של פלייטיקה עלו ברבעון הראשון של השנה ב-6% ל-677 מיליון דולר והרווח הנקי זינק ב-133% – מה שהביא אותו ליותר מ-2.8 מיליון. ההוצאות עלו ברבעון בשיעור גדול יותר מאשר ההכנסות – ב-9.4% ל-556.5 מיליון דולר. העלייה בהוצאות פגעה ב-EBIDTA, שפחת ב-14.4% ל-220.5 מיליון דולר. נכון לסוף הרבעון, סכום הכסף הנזיל שעמד לרשות פלייטיקה עמד על מעל 1.7 מיליארד דולר – יתרת מזומנים של יותר מ-1.1 מיליארד בתוספת אשראי זמין בסך של 600 מיליון.

החברה צופה שההכנסות השנתיות שלה יגיעו ב-2022 ל-2.73 מיליארד דולר וה-EBIDTA adjusted (רווח מתואם לפני הוצאות ריבית, מס, פחת והפחתות) יגיע ל-940 מיליון.

רוברט אנטוקול, מייסד ומנכ"ל פלייטיקה, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הצגנו צמיחה חזקה בהכנסות הרבעון באמצעות המשך שיפור וזיקוק יכולות המונטיזציה של החברה, וגידול בשימור השחקנים והלקוחות הקבועים. השנה הזו החלה בהשקעה בשיפור המוצרים הקיימים וביוזמות שיווק חדשות, מה שמבטיח את היסודות של פלייטיקה לצמיחה ארוכת טווח ומתמשכת". פלייטיקה מעסיקה עובדים גם באוקראינה ואונטוקול הודה להם בדבריו "על החוסן שלהם" בזמן המלחמה שמתנהלת שם.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים