מנהל בכיר באפל עוזב את החברה בשל הדרישה לחזור לעבוד במשרד

מנהל למידת מכונה בענקית הטק אמר לעמיתיו, כי "מדיניות החזרה של אפל למשרד היא הסיבה היחידה החשובה ביותר" לעזיבתו

נדרש לבטא תמיכה בפלסטינים. טים קוק, מנכ"ל אפל.

נראה שהעבודה מהבית, שנולדה כאילוץ בשל מגיפת הקורונה, קוסמת לעובדים רבים, עד כדי כך שהדרישה לחזור למשרדים אפילו מעוררת התנגדות וגורמת להתפטרותם. לפי דיווח ב-The Verge, מנהל בכיר בתחום הבינה המלאכותית באפל עזב את החברה בגלל מדיניות החזרה למשרד שלה.

אפל הורתה לכל עובדי החברה לחזור לעבוד במשרד למשך שלושה ימים בשבוע, זאת בשונה מחברות טק גדולות אחרות, כמו מטא, גוגל ואמזון, המאפשרות לחלק מהעובדים לעבוד מרחוק באופן קבוע.

לפי הדיווח, איאן גודפלו, מנהל למידת מכונה, הודיע ​​על התפטרותו בשבוע שעבר, ואמר לעמיתיו שהדרישה של המנכ"ל טים קוק לחזור לעבוד במשרד דחפה אותו לעזוב.

"אני מאמין שיותר גמישות הייתה יכולה להיות המדיניות הטובה ביותר עבור הצוות שלי", כתב גודפלו במכתב פרידה לעמיתיו.

כמה עובדי אפל אישרו את עזיבתו של גודפלו באתר הרכילות העסקית Blind. עובד אחד של אפל ציטט את גודפלו כאומר, "אני עוזב מסיבות רבות… אבל מדיניות החזרה של אפל למשרד היא הסיבה היחידה החשובה ביותר".

הדרישה של אפל מהעובדים היא לעבוד מהמשרד בימי שני, שלישי וחמישי, ועובדים רשאים גם לעבוד מרחוק באופן מלא עד ארבעה שבועות בשנה.

לפי הדיווח, אחד מעובדי אפל העריך כי עזיבתו של גודפלו מגיעה מתוך ידיעה שהחברה תודיע בקרוב על דרישה לחזור למשרד לחמישה ימים בשבוע: "כל העולם וסבתו יודעים שאפל משתמשת בפיילוט כקרש קפיצה לחמישה ימים של עבודה במשרד. לאיאן כנראה נודע שהעניין הולך ומתקרב", כתב עובד אפל ב-Bind.

עזיבתו של גודפלו גרמה לתגובות כעס בקרב העובדים, כשאחד מהם כתב ב-Blind: "זה כמעט בלתי אפשרי לעבור לעבודה מרחוק (באפל)…  "כל החברות האחרות… מאפשרות לאנשים לעבוד מרחוק ואפילו מפרסמות משרות לעבודה מרחוק. הדבר הגרוע ביותר הוא שהיא לא נותנת סיבה הגיונית – הם פשוט מדליקים אותך".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים