ויז'ואל סקיוריטי תפיץ את פתרון האבטחה של פורספוינט בישראל

מדובר במפיצה מקומית שנייה של הפלטפורמה, שמאפשרת הגנה על השימוש בענן, הגישה מרחוק לשירותי און-פרמיס והגלישה באינטרנט, תוך שהיא משלבת מניעה של דליפות מידע

ניצן כהן, מנהל פעילות פורספוינט בישראל.

פורספוינט, שפועלת בתחומי ה-Data-First SASE, ה-Cloud Security Gateway ומניעת דליפות המידע, הודיעה היום (ב') כי היא ממנה את ויז'ואל סקיוריטי למפיצה שנייה שלה בישראל.

מוצר הדגל של פורספוינט הוא פלטפורמת SSE, שמאחדת את מוצרי אבטחת הגישה, השימוש בנתונים רגישים והקניין הרוחני של הארגון בגלישה באינטרנט, בשימוש בענן ובגישה מרוחקת לתשתיות המחשוב שלו.

הפלטפורמה, שמבוססת על הרכישה של החברה את ביטגלאס אשתקד, תוכננה מבעוד מועד לתת מענה לאתגרי הסייבר המודרניים, בהם האימוץ המסיבי של שירותי ענן בארגונים, העבודה מהבית, ה-BYOD, היקפי הדטה ורוחב הפס העצומים, אלסטיות ואיומי האבטחה השונים. היא משלבת תחת קורת גג אחת הגנה בעת גלישה לשירותי ענן (CASB), בעת גישה מרחוק לשירותי און-פרמיס וגלישה לאתרי אינטרנט- והכול בשילוב יכולות למניעת דליפות מידע.

ניצן כהן, מנהל פעילות פורספוינט בישראל, אמר כי "בעקבות גידול משמעותי בפעילות ובנתח השוק שלנו בישראל, נוצר צורך לפתוח ערוץ הפצה נוסף, שיענה על הדרישות של השוק הישראלי. ערוץ זה יספק לפורספוינט אפשרות להגיע לשווקים נוספים ולהגדיל אף יותר את פעילותה המקומית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים