בלעדי

ירון רומנו, מנהל התשתיות בחטיבת מערכות המידע בשטראוס – פורש

"לאחר 35 שנה רצופות בשטראוס-עלית ועוד שנים רבות בענף ה-IT בתפקידים קודמים, החלטתי שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה", אמר רומנו ● טרם מונה לו מחליף

פורש. ירון רומנו, מנהל התשתיות בחטיבת מערכות המידע של שטראוס.

ירון רומנו, מנהל התשתיות בחטיבת מערכות המידע של שטראוס, הודיע באחרונה על החלטתו לסיים את תפקידו בעוד כחודשיים – ביולי הקרוב. הוא אמר כי "לאחר 35 שנים רצופות בשטראוס-עלית ועוד שנים רבות בענף ה-IT בתפקידים קודמים, החלטתי שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה". טרם מונה לו מחליף.

רומנו הגיע לשטראוס בעקבות המיזוג עם עלית ב-2004, ולפני כן מילא שורה ארוכה של תפקידים בחטיבת מערכות המידע בעלית. בתחילת דרכו בעלית הוא שימש כאיש פיתוח תוכנה בצוות המכירות וההפצה שלה, ובהמשך עסק בניהול המערכות הניהוליות בחטיבת מערכות המידע. לאחר המיזוג עם שטראוס הוא קיבל תחת אחריותו את הקמת תחום התשתיות בחברה הממוזגת, הוביל את התחום בה וניהל פרויקטים רבים. בין היתר, רומנו הוביל את הקמת תחום תשתיות המחשוב במטה של שטראוס בפתח תקווה ובמרכז הלוגיסטי שלה בשוהם, ואת הקמת תחומי אבטחת המידע והטכנולוגיה התפעולית (OT).

לדברי רומנו, אחד האתגרים המרכזיים בפעילות שלו היה הליווי, מבחינה מחשובית, של המיזוגים ששטראוס ביצעה במהלך השנים: הקמת שטראוס מים, מיזוג חברות הקפה השונות ועוד שורה ארוכה של פרויקטים. כמו כן, הוא ציין כי "לאורך כל הדרך, המרכיב העיקרי בפעילות שלנו היה ועודנו כוח האדם, לא פחות מאשר הטכנולוגיה. זה אומר התמודדות עם תרבויות שונות ועם סביבות עבודה שונות, כאשר המטרה היא איחוד כל מערכות המחשוב". אתגר נוסף היה המעבר של שטראוס לעבודה מרחוק בתקופת הקורונה.

"תקופה שאין בה יום ואין לילה"

"אני מסכם תקופה מרתקת, אינטנסיבית, שאין בה יום ואין לילה. זוהי אחת הסיבות המרכזיות להחלטתי לסיים את התפקיד המאתגר הזה. התקופה הזו אפשרה לי להגשים הרבה מאוד חלומות, ואתגרים אישיים ומקצועיים", אמר.

במכתב שהופץ לעובדי החברה כתב יורם סדן, סמנכ"ל מערכות המידע של שטראוס: "בכל תפקידיו הייתה לרומנו תרומה משמעותית – הן בפן הטכנולוגי והן כשותף עסקי וחבר הנהלה משמעותי בחטיבת מערכות המידע. הוא הוביל את תחום התשתיות מתוך מחויבות גבוהה ושותפות הדוקה עם היחידות העסקיות, ניהל בחום וברגישות את כל ממשקי העבודה והצליח לייצר קשר בין אישי קרוב עם הצוותים. הוא עשה את כל זאת תמיד בחריצות, נחישות, שאיפה למקצוענות, ובעיקר עם הרבה לב ונשמה".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איל פרקש

    איש יקר ומקצועי. בהצלחה בהמשך !

  2. סמדר פרץ

    כל הכבוד לירון רומנו שעשה עבודה יפה בשטראוס

  3. יהודה נגר

    אדם מקסים מקצוען אמיתי. עלה והצלח

אירועים קרובים